2011. november 23.

Nem fáj..

Nem fáj, tényleg nem. 
Vagy már halkan török össze,
nem hangosan?? 
Meg tanultam össze törni..?
Vagy azért mert, már tudtam,
hogy mi lesz velük.. 
Hiszen ő mondta.. 
Felkészülten ért a támadás.. :/


Ez a mai nap. -.-"
Ki akasztó volt TZsCs és F. -.-" Én meg direkt agyagedény voltam. :DD Megmondtam TZsCs-nek hogy F kutyája lett és hogy rá van bukva F-re. Meg direkt hangosan mondtam mindenki előtt, és hozzá tettem azt is hogy inkább az ember szemébe mondjuk a véleményünket róla, ne a háta mögött.. Utalgattam.. De szerintem nem értette.. Gonosz vagyok. :DD
Ráadásul még akkor 6. órában matek korrepetálás. -.-" Kedvem se volt hozzá.. ráadásul törtek. Wáhh. -.-" Azzal azért tisztába vagyok, hogy én és a matek az két külön dolog.. és sehogyan sem jövünk össze.. >.<"
Puszivan^^


Ja és Day 5. 
Amitől sírni tudok?! Hát mit ne mondjak.. Aktuális.. Van egy-kettő.. Hát akkor nézzünk egyet.. ;)
Nem mondanám hogy sírni tudnék tőle.. de elszomorít. :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése