2012. július 12.

Dream?!

Jó reggelt mindenki ! 
Semmit nem aludtam.. vagyis de, még álmodtam is, csak kétóránként megébredtem.. Ezért inkább nem aludtam tovább, felkeltem 7.40kor.
Mit álmodtam? Azt, hogy jött három (!) tornádó a házunk felé, de kikerülték és az udvarban összeértek és minden fát kitéptek a földből és az egyik fánkat, hozzá vágta a házhoz..  Egyáltalán nem féltem. Ja, és velünk szembe meg mellettünk van néhány szántóföld az meg egy félig megkövült láva tenger volt.. A kertünk is.. Azon meg állt egy ház, amibe bujtunk elsőnek, de aztán bemenekültünk a házba.. Két kutyánk meg elszökött, és azokat kerestük.. Egy régi visszatérő álmom volt a helyszín azzal a különbséggel, hogy régen ott ahol a láva folyam van/volt ott egy völgy volt, vízeséssel szivárvánnyal meg sok csicsával.. Igazi happy gyerek álom. Most meg kopárság, szárazság, meghalt fák.. meg láva.. Van egy domb, az is szerepelt régen az álmaimban, csak az maradt szinte a 'régi', mert anno az álmomban is szőkék voltak a búzamezők és most is, és arra felé a kutyáimmal voltam, most meg őket kerestem arra felé.. A '' álmomban az ég felhőtlen volt, ezer ágra sütött a nap, boldogság, most meg sötét felhők, szupercella és a többi.. Kicsit meg változott ez az egész álombeli helyszín.. Durva így belegondolni, hogy megváltozhatnak az álmaim..
Szegény álomvilágom. o.O
Szegény Én... :| 


Anya szerint nem kellett volna katasztrófa filmet néznem, pedig semmi ilyesmi nem volt benne, mert az akciós rész láttam, abba meg bunyóztak és semmi vihar nem volt.. xd


Ma talán befejezzük a szobámat, végre bepakolunk és átrendezünk. Nem felejtettem még el azt, hogy hozzak képeket ! ^^ 


Holnap! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése