2012. július 10.

Éjfél utáni értelem (=0)

Szoba felújítás miatt átmenetileg a tesóm szobájában alszom. Ma lesz az első éjszaka. Lesz alvás, vagy mindenféle hülyeséget képzelek és szenvedni fogok, hogy miért vagyok egyedül és mondjuk miért nincs mellettem Valaki? Valaki olyan akihez hozzábújhatok, aki szeret engem és viszont szeretem.
Édes álom. :)
Egyszer úgyis! ;) Nem adom fel, nem vagyok olyan, hogy valamit könnyen fel adjak. Amit akarok azért harcolok. 
Éjfél múlt hét perccel, azt hiszem mennem kellene aludni. Nincs kedvem, és álmos se vagyok.
Ma Three Days Grace-t hallgattam, régebben is hallgattam, de most vissza tértem hozzá. Keresem a helyem. :s
Tényleg kikapcsolok, mert már MA! van. Ahh most eszembe jutott, amikor idén/tavaly (8.ban) fizika órán állandóan azt hangoztattam, hogy FA! meg FŰ! Hmm.. az ilyen emlékeket vissza sírom, már most.
Még mindig nem fogtam fel teljesen, hogy vége a nyolc évnek. Talán szeptemberben eljut a tudatomig, ha az elkövetkező napokban nem. Szinte a felénél vagyunk a nyárnak, mindjárt vége. O.o Ne már. :s 

Vegyes érzelmek, leírhatatlan. Bonyolult és egyszerű egyszerre. Hülye vagyok. Sajnálom, de menekülnék.
Nem akarom, hogy ez valóság legyen. Miért nem tudja azt mondani, hogy csak vicceltem? Valami mindig a boldogságom útjába áll.. Kezdem megszokni. 

Ennyi voltam így éjfél után huszonkettő/huszonhárom perccel.
Délután leszek megint és boldogítalak titeket. Már akit egyáltalán érdeklek. :)
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése