2012. július 10.

A kechup meg a zöld szoba..

Egész nap ki-be jelentkeztem a blogról. Írjak, vagy ne írjak? Jó írok.. nem, mégse. Aztán elkezdtem most. De nincs nagy kedvem hozzá igazából. Nem tudom miért. Tegnap hajnali háromig tévét néztem. Végre megtudtam nézni a Hétmérföldes Szerelmet. Tökjó ! Ajánlom. ^^ Utána felmásztam a sötétben a lépcsőn, próbáltam nem pofára esni a sok kacatban, ami ki lett pakolva a szobámból az előtérbe. Túl éltem, de nem találtam el a hirtelen sötétben a tesóm szobájáig. Meg álltam és becsuktam a szemem, kivételesen nem szív bajoskodtam és nem kezdett el kattogni az agyam, hogy úristen valami megesz. XD Végre láttam valamennyit, tapogatózva eljutottam a kapcsolóig. Onnantól simán ment. Bele olvastam tesóm agyon olvasott könyvébe, Vavyan Fable: Mesemaraton( ez itt a reklám helye). Nem rossz-nem rossz, de nem ragadott meg. Utána találtam egy júniusi Bravot (ez itt a reklám helye 2.), azt néztem át, mert már láttam. Közbe egyre csukódott le a szemem, addigra már hajnali négy volt. Az járt a fejembe, hogy még 58perc és elkezd kelni a nap. Mik nem jutnak eszembe..?! Csak azért tudtam kivételesen, hogy mikor kel a nap, mert mielőtt lekapcsoltam a gépet meg kellett néznem apunak az Időképet(ez itt a reklám helye 3.).  Jól vagyok. :D 
Gabikával ma társalogtunk.
Közöltem vele hogy a szendvicsem el vérzett. (Kechupos-sajtos-sonkás szendvicset ettem és lefolyt róla a kechup, a gyengébbek kedvéért.) Ő meg közölte velem, hogy bolond vagyok.. MIKÓ' NEM? :D Egyébként imádom a csajt. Jövőhét! ♥
Pénteken Rékázok, Marcsizok ugyebár.
Ja, szoba ! Egész jó lett a szín, bár egyáltalán nem hasonlít ahhoz amit én elterveztem. Mindegy, majd teleszórom poszterrel, meg festek rá indákat sötét zölddel. Úgy eléggé baba lesz. ;) Enyhébben kiakadtam amúgy amikor láttam szárazon. Első reakció: EZ VILÁGOS! -.- Élénk sötét fűzöldet akartam, ez meg olyan.. olyan világosan sötét mohazöld.. Talán. A világosabb falakat is sötétebb világos zöldre gondoltam, de inkább ilyen világosan világos zöld lett, halvány pasztell zöld. Nem baj ! Jó ez, igazából ez is tetszik, majd megszokom. De ha az új polcaim se hasonlítanak egy kicsit se az elképzelésemhez, na akkor hülyét kapok..
Viszont most már nem lesz telepakolva plüssállatokkal a szobám. Lesznek plüssök, de nem hat kiló. Meg végre a tükrömet is felehetne szerelni a falra.. Egyik ismerősöm is zöld szobát szeretne, szóval neki még meg is kell mutatnom. Akkor majd felrakom ide is.. Egy csomó mindent akarok fel rakni ide állandóan, de mindig elfelejtem. :( Vettem még télen egy nagyon jó táskát azt se tettem fel, a ruhát se amit most vettem meg a cipőmet sem. Bocsi akit érdekel(t) volna.. :$ Ígérem, kész lesz a szobám, mindegyiket lefotózom és felnyomom ide ! Mert már elegem van abból hogy szeretnék megmutatni valamit és elfelejtem. -.- xd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése