2012. augusztus 20.

Akármi

Két hét múlva már középiskolás leszek. o.o
Juhúú, meg úristen. Most picit félek, de még mindig várom. Új emberek, új környezet, új lehetőségek. Mondhatni, kezdődik az életem.. Nagy változások, új dolgok. Viszont ami megmarad.. én.


Tegnap voltam végre strandon. Szokásos helyszín, WF Szabadidőpark. Imádom hely. Barnultam még csöppet, így augusztus végére.. Volt felhozatal rendesen. ;) Egész nap áztattam magam termálba. valahogy nem volt erőm összefagyni a mélyülőbe.. Kikapcsoltam az agyam teljesen, senki  és semmi nem érdekelt. Csak az most. ;)


Kezd elegem lenni, de kitartok ! Mert mindig is kitartottam, nem adok fel semmit. Bár, már néhány dolognál eljutottam arra a szintre, hogy lesz*rom anélkül, hogy belegondolnék. Ez a legegyszerűbb, rájöttem. :)  


Napi motiváció (egyik kedvenc idézetem):
"Egyszer egy indiai hercegnő édesapjától kapott gyűrűvel felkeresett egy hindu bölcset. Azt kérte tőle, hogy véssen a gyűrűbe olyan bölcsességet,mely aszomorú napokon vigasztalja, a nehéz helyzetekben bátorítja, a boldog időszakokban pedig óvatosságra inti. A bölcs pár nap múlva visszaadta a gyűrűt.Egyetlen szót vésett bele: elmúlik...!"



Tegnap végre megtudtam nézni a Barátság Extrákkalt. Tetszett, jó sokat lehet rajta szakadni. Kedvenc részem: Bárcsak olyan lenne az életem, mint egy film! Soha nem lenne gond a frizurámmal, nem kéne vécére mennem, és amikor rossz passzban vagyok, egy pasi utánam fut az utcán, rögtön szerelmet vall, csókolózunk, és boldogan élünk, míg meg nem halunk. 
(forrás: citatum.)





A valóságról alkotott elképzelésem jó pár pofont kapott az elmúlt hónapok során.

Ne add fel az egész életed azért, mert egy ideje nem működnek jól a dolgok. Tegyél érte, hogy változzon..

Mielőtt feladnád, gondold végig, hogy idáig miért tartottál ki!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése