2012. augusztus 27.

Grrrrr..

Na most már kellőképpen rá vagyok parázva arra, hogy mi a francot fogok én csinálni szeptembertől? Mondjuk, eltalálok meg minden.. és cujO is ott van, meg mindenki más hál isten. De azért az első pár hét furcsa lesz, aztán megszokom. Remélem. Nem hinném hogy utálni fogok bárkit is, vagy bármit. Esetleg a heringjáratokat.. Mondjuk, azokat már most nem szeretem.. -.-
Ez a 'feküdjünk le korán és keljünk is korán' cuccosom nem igazán akar bejönni.. Hajnali kettőkor lámpánál aludtam el, arra ébredtem meg hajnalba, hogy anyu lekapcsolja a villanyt.. Aztán 9kor kelt a telefon, kinyomtam és vissza aludtam fél 11ig..  Még jó, hogy ma van itthon kaja és nem kellett elmennem érte fél 12kor. Nem lettem volna rá képes.. Szombaton ugye elkezdtük nézni a Paranormal 3.-t Kevinnel, Bükivel, cujOval. Végül cujO nem nézte velünk, én meg jól beparáztam. xd  De azért megnéztem. Aztán rápihentünk Herbyt néztünk, majd elkezdtünk a Paranormal 2.-t. (Igen, visszafelé néztük, mert úgy van értelme.) A 2. nem nagy cucc, legalább is az eleje, a végén eléggé paráztam amikor a faszi démont űzött.. Mondjuk, a 3.rész durvább volt, de akkor még Kevin is szívatott közben.. A 2. részt Bükivel ketten fejeztük be. Utána lejöttek Kevinék, még tévéztük 127órát néztük. Azon is kihűltem. o.o Egy hegymászóról szól akinek beszorul a keze egy kő alá.. Érdemes megnézni, durva. Ráadásul igaz történet. Hajnali négykor tévénézés közben bealudtam, félórával utána felkeltem, aztán vissza aludtam.. És álmodtam is. Nem rémálom, sőt, tök jó álom volt, de ha ez megtörténik a valóságban, szerintem én ott helyben kész lennék. Nagyon valóságos volt, és az egész álmot kristálytisztán láttam, és tényleg én voltam a szereplője. Mondanom sem kell, ezen jár az agyam tegnap óta..
Ma van a utolsó Hétfőnk amit punnyadással tölthetünk, még ez a hét aztán vége a szabadságnak 9 és fél hónapra, kisebb megszakításokkal.. Megint zajlani fog az élet..
Hmm.. ;)      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése