2012. augusztus 17.

Hamupipőke-nap.. stb..

Milyen poén lenne bevezetni egy ilyen napot.. Amúgy nem. ._. Az anyucik ezt csinálják naponta, munka mellett. Nekem meg lazán belefér a nyaramba..
Felkelsz, D-vitamint szívsz, reggelizel, újságot olvasol, bekapcsold a mosógépet, elmész a kajáért, kiszeded a mosott ruhát, ebédelsz, beszélgetsz, kiteregetsz, zenét hallgatsz, felsöpörsz, elmosogatsz, összeszeded a ruhákat, és végig gondolkodsz.

Nem unatkoztam, ma.. Miután anyu hazaért, elsétáltunk fagyizni. Kinder-Eper joghurt. :) Végre kimosTAM.. izé a gép mosta, de én segítettem neki elindulni. xd Szóval az új lila topom, olyan jó. Majd megmutatom öhm.. mindjárt. Sikeresen szétbarmoltam a nude körmeim.. Mindegy, ilyen lesz, nem érdekel. Messziről semmi nem látszik a körmömön, csak közelről, meg napfényben.. Holnap, LEHET lefényképezem... Előbb vacsoráztam, de kajás vagyok. Müzli? Talán.. Vennem kell egy szoknyát. <- Ezek, úgysem érdekelnek senkit. Azért leírtam, mert késztetésem van mindennap, hogy írjak valamit.. akármit, néha baromságokat is..  :'D Szóval a felső, itt jobboldalt.



Ezt úgy szeretem, szerintem aki olvasott bármilyen vörös pöttyöst, annak ismerős. :D



'Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz. 
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. 
Egy pont, ahol kiborulsz. 
Egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen. 
Egy pont, ahol már nem agyalsz. 
Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülhetsz. 
Egy pont, ahol az extázis kezdődik. 
Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van, 
és egy másik ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz. 
Mindig van egy pont.. 
Gondolkodj! Ne gondolkodj! 
Éld az életed! 
Minden fejben dől el, ezt te is tudod.'


Valahogy, már a könyvek elején feltüzel ez az izé, és még izgalmasabbak lesznek tőle a történetek. Amúgy most a Csontvárosnak álltam neki, izgalmasnak ígérkezik. :D 
Igazából, ez sem érdekelt senkit.. Na mindegy. Okosakat akartam írni, meg ilyen megmondom mi van szöveget.. Nos, nem jött össze.
Hahahahaa.Tsá. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése