2012. szeptember 22.

3. Week-end

Hétfő
Nehezen akart indulni a nap még jó, hogy annyira nem kellett korán kelnem, mivel nincs első órám. Így a fél hat helyett negyed hétkor keltem. Szepi integetett, végre észrevettem ! Volt társaságom a buszon, Gergő személyében, jó volt vele beszélgetni, mivel rég láttam. Kicsit már lefárasztott korán reggel.. Tamival bementünk belvárosba, Barosson találkoztunk Balázzsal, meglepődtem. :D Rávettem sétálgasson velünk, kiültünk Rába-partra, aztán negyedóra múlva irány a Hildbe. Oda is elkísért minket. Gyorsan eltelt az első 5óra, aztán dupla tesin irány az uszoda.. Félóra alatt kiértünk, félóra alatt átöltöztünk, aztán irány a víz ! Elsőnek a 180centis vízben álldogáltunk a patkán még a többiek úszták a hosszokat.. Aztán átmentünk a kis medencébe, de jó meleg volt ! *-* Tanár úr próbált minket tanítani arra, hogy siklani tudjunk legalább.. ja igen, nem én vagyok az egyedüli aki nem tud úszni. :$ Természetesen lekéstem a 3.05öt.. Besétáltam Barossra aztán ott üldögéltem. Vidékiben találkoztam Bencével, meg Erikkel dumálgattam.. A buszon lerohadt a lábam, volt fűtés.. Köszi.

Kedd
Reggel közvetlen előttem állt meg a 6.40es busz, örültem. Felszálltunk, zene be, világ ki, de a busz zaját nem nyomja el az üvöltő zene sem.. Kéne egy új füles.. Beértünk Győrbe, rögtön irány Hild. Ötvösben integettem Istinek, meg Sütinek is. Negyedes szünetben fel mentem cujOhoz az A-s szintre. Semmi érdek feszítő. Tesi előtt láttam jönnek 11.A-sok informatikára. Kapuvári oda jött hozzám beszélgetni, meg Májki is. Hülyék. Angolon összevontak minket a 9.C németes részével. Nagyon rossz volt, de Danival ültem, mondanom sem kell végig dumáltunk. :D Órák után, Ötvösön keresztül jött Dani is, szóval az aluljáróig együtt mentünk. Erikkel dumáltam megint a Vidékibe. Buszra fel, zene be, világ ki.. :)

Szerda
Elég jó nap volt. Már sárgulnak a levelek, szép lesz az Ötvös októberben. Tesin floorballoztunk, Glóri sikeresen teljes erővel bokán vágott az ütőjével, szép kék lett. :'D Ráadásul egy csapatban voltunk, szóval jól összehoztuk.. xd Buszon találkoztam Vivível. Elromlott az idő, már esik.. Semmi érdekfeszítő nem volt, jól elvan az osztály.

Csütörtök
Lebetegedtem, utálom a megfázást ! Sokat nevettünk ma. Olyanokon, hogy : 'Cicafiú', 'Lépj rá !', 'Szívd le aztán fújd!' és egyéb ökörségek. Imádom az angolos részt, annyit lehet vihogni. Már teljesen kész voltam. xd        A tesi óra nagyon rossz volt.. Hősöm. :D Ismét lekéstem a 3.05-t, minő meglepetés.. xd Ki kell valamit találnom, hogy ne unatkozzak más fél órákat egyedül.. Meki? Áhh, nincs nekem arra pénzem, hogy egy héten 2x oda járkáljak.. Most kisétáltam a Rába-partra, leültem egy napos részen, melegedtem. Kapuvárival meg Istenessel találkoztam Vidékibe, velük beszélgettem, aztán Kapuvári lelépett, mert megjött a busza. Viví is odaért, vele dumáltam tovább. :) A buszon fájt a fejem, és korgott a gyomrom.. Nagyon '' volt. -.-

Péntek
Reggel összefagytam, találkoztam Kevinékkel, aztán mentem suliba. A Hild előtt, ahol átszoktam menni zebrán nem volt közlekedési lámpa.. Úgy futottunk át Zsófival a zebrán még jó, hogy volt annyi szerencsénk, hogy megálltak az autók.. Informatikán internetezhettünk utolsó negyed órában. Hétfőn matek dolgozat, angolból teszt. Kedden angol témazáró.. Ajjh. -.- Megvártam Barnabást Ötvösbe, elértük a fél kettest.. sajnos.. Legközelebb (mert lesz legközelebb) kettessel jövünk. Jött cujOval Kevin, Fruit Ninjaztunk. :D  



xoxo. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése