2012. november 1.

Please..

Október
Elég jó volt, időjárásilag az utolsó hetekben lett hideg. Szerencsére. Lezajlott a szülinapom, jó volt, vége van.. Kaptam sok csokit.. Jót 'bulizgattunk'..
Ezen kívül talán semmi érdekes nem történt. Hét közben néha találkoztam egy-egy ismerős arccal. Istenesék fárasztottak inkább csak hosszabb ideig. Október utolsó napja (tegnap) mondjuk, hogy jó volt. Bár B.Vivivel szét fagytunk, de el hülyéskedtünk 1-től fél 5-ig.. :D De azért egy-két ember hiányzott onnan...
Nem csináltam semmit Halloween alkalmából. Még egy tököt sem faragtam. Elmúlt ennyi, majd jövőre alkotok valamit, vagy nem..
November
Hideg lesz, és utálatos. Egyre többször akarok majd megfagyni, még rendesen felöltözve is.. 'Élvezhetem' az esőt, a jeget, és közepétől a havat. Jaj, de jó lesz.. Amúgy szeretem évszak, mert végül is ősz még ez is, és olyan szép dolgokat művel a köd és a dér. Csak ne lenne hideg, jön a tél, a pusztulás érezhetően. Az első pár nap még tűrhető, szeretem a gyertyák fényeit nézni. De aztán minden beszürkül, nedves lesz és hideg.. Szörnyű. -.-" Megfogok fagyni egyedül, na jó igazából nem, de ha lenne Valaki jobb lenne.. :s :/   
November, please be good to me... :')  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése