2012. december 15.

15. TILAW


Ma katasztrófafilmet néztem.. A 2012-t, már csak a poén kedvéért. :D Elsőnek úgy terveztem 21.-én nézem, hogy azzal a felkiáltással hogy 'Na ha már valóban nem lesz Világvége akkor filmben legyen legalább..' Nézem nagyba a filmet, erre el megy az áram, sötétség. Hahaha, anyu rögtön elkezdte hogy kezdődik. Gyertyákat gyújtottunk, aztán 10 perc múlva visszajött az áram, de Bábolnán még nem volt úgy jó félórán át.. Visszaléptem gépre, voltak kiírások. 'Eredetileg 21-én sötétülnénk el, Bábolnán nem tudták kivárni a világvégét..' Meg egyebek..
Most meg az United 93-ast nézem, szóval ez ilyen katasztrófa-nap.. :D
Néztem X-faktort, az nem volt katasztrófa, Gergő tovább jutott. :3 Durvát álmodtam, de fél 3-kor másztam ki az ágyból. :$ Punnyadós szombati nap lett, holnap karácsonyi műsorra megyek.
Valamikor be kellene mennem Árkádba, valakit be kellene rángatnom magammal. xd
Jó most ennyi voltam. :)
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése