2012. december 27.

Karácsony után

Kicsi Karácsonyfánk. :)
Jól telt el ez a néhány nap, nem voltak szomorú perceim. Igaz, néha elgondolkoztam néhány dolgon, de többségében nem merültem el az aggodalomban. Most nem szeretnék foglalkozni a mindennapok gondjaival, csak pihenni akarok és a jó dolgokkal foglalkozni. Ismét egy szép Karácsonyon vagyok túl. Remélem nektek is szép volt és nyugodt. :) Nem sokára Szilveszter, de addig még meg kell tanulnom egy oldalnyi angol szöveget Győrről. Tudom, az előbb mondtam, hogy nem akarok a mindennapok gondjaival foglalkozni, de ezzel sajnos muszáj.. nem lehet halogatni.. Nem tudom említettem-e, de mi Hildesek egy héttel tovább vagyunk téli szüneten. Szóval, majd csak január 7.-én megyek szünet után elsőnek suliba. Arany élet. :$
Kicsit eltértem a tárgytól, szóval vissza térve a dologhoz, Szilveszter. Nem tudom hogyan lesz miként lesz, de szerintem a szokásos lesz. Itthon tévézünk, ilyenek. Szándékaim között áll sokáig fent maradni, még ha tudom unatkozni fogok, mert senki nem lesz neten akivel beszélgethetnék, mivel mindenki bulizni fog. Na nem baj, majd kitalálok valamit. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése