2013. január 17.

Winter Week

"Hogy hova jutok, még nem tudom

Talpra állok, majd elbukom

De mégis újra kezdem
Miért volna másé

Ki általad lettem..."
Anti Fitness Club - Kötéltánc


Nem tudom hogy mondtam-e már, de utálom a telet. Minden szürkés színekben játszik, bár a héten inkább a fehér dominál. Túlságosan is.. Hétfőn úgy indultunk neki a napnak, hogy nem jött a banai busz, így állhattam a bábolnain. Az utolsó 3-4 percre letudtam ülni Marci mellé.. So hardcore. Jól megkéstünk a szokásos 7.20 helyett 7.45-kor szálltunk le Vidékiben. Mondanom sem kell első órában úszásom volt.. 7.30-ra már Gyáévbe kellett volna lennem.. Szóval neki indultam szépen Újvárosnak, szörnyű ami volt egész Győrben.. Sehol nem volt takarítva a járda, a zebrákat is úgy próbáltam kikeresni a hó alatt, hogy egyáltalán a zebrán üssenek el miközben megyek át ha elütnek, ne az úton.. Néha sikeresen majdnem elcsúsztam, de az utolsó pillanatokban mégis vissza nyertem az egyensúlyomat. Egy kib.szott profi vagyok! :D Kedden reggel ismét késtünk kicsit, de nem vészesen. Marciékat elkísértem Honvédig aztán mentem suliba. Mindennap szurkoltunk, hogy hátha lesz hó szünet, hát egészen máig nem lett.. Szerdán elkezdett olvadni, kicsit jobb idő lett, aztán Csütörtök hajnalban megérkezett ismét a hó, és el sem állt délutánig. Aztán egy-két órára elállt, majd újra elkezdett esni.. A vicc az egészben az, hogy az ország másik felében egy centi hó nincs.. Ma nem volt első órám, de azért anyu felkeltett, hogy menjek be előbb hátha a későbbi busz nem érbe vagy egyáltalán nem jön. Mire kiértünk már be is állt a busz, 10 perc késéssel beértünk Győrbe. Az utak borzalmasak szinte mindenhol.. Egész nap szurkoltunk, hogy elengedjenek minket, valahogy nem volt kedvem a 8. órához.. Jó, végül is el maradt volna, de közben elkezdtek terjengeni a hírek, hogy lehet nem lesznek délután buszok, meg hogy az utolsó buszunk 12.25-kor indul és egyéb nagyszerűnek aligha nevezhető hírek és pletykák.. Az órák eleje azzal telt el, hogy kérdezgettük a tanárainkat, hogy tényleg elengednek-e vagy sem.. Keveredés az volt. Aztán végre valahára kiderült, hogy 4. óra után mehetünk haza, miközben a tanárok a lelkünkre kötötték, beszéljünk a szüleinkkel, hogy mikor érünk haza, ha késünk is hívjuk őket és egyebek. Hát én már holnap be sem megyek suliba, még mond jó pár centiket és katasztrófa, ami az utakon van.. Anyu leigazol, amúgy meg elindulni meg nem ajánlják sehol, csak ha nagyon muszáj.. Igazából nem volt rossz hét, de a havazást utáltam, meg hogy ilyen körülményeket teremtett az idő.. Jó, amikor már nem esett és itthon voltam délután, akkor már meg jött a kedvem és kimentem tesómmal 'havacskázni'. Építettünk japán pózolós nénit akinek cuki az arca. Én beleírtam-jártam a hóba hatalmas betűkkel a nevemet, meg dobáltuk egymást.. Mire bejöttünk annyira lefagyott a kezem, hogy már nem éreztem, hogy fázik.. xd Nem semmi milyen idő lett így pár nap alatt, de hát most senki nem mondhatja, hogy nincs tél! De vasárnap fejezze be az esést maradjon meg még mondjuk jövőhét közepéig és szép lassan olvadjon el, hogy ne legyen túl sok sár meg latyak aztán tavaszodjon ki.. Szép álom. Az még egy és fél hónap minimum.. Addig hatszor* meg fagyok és minimum ugyanannyiszor csinálok magamból hülyét a városban.. Szép kilátások. xd 
Igazából, vegyes érzelmeket táplálok a tél iránt. Szeretem, mert jó nézni a havas tájat, télen van Karácsony, és megannyi csodát kreál a természet. De, nem szeretem mert hideg van, fagy és a havat sem szeretem amikor valahova menni kell, csak nehezíti a közlekedést.. Túl hamar sötétedik, és túl későn világosodik. Ráadásul rétegesen kell öltözködni, ha nem akarsz meg fagyni.. Persze, mindennek vannak jó és rossz oldalai, így kell elfogadni a dolgokat. 
Én már nagyon nyarat szeretnék, egyáltalán nem akartam a telet.. 



[hatszor* : sokszor, rengetegszer. (családi beszédünk egy szava)] 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése