2011. szeptember 30.

Az idegbeteg UFO támadás.


Ez a nap kiakasztó volt.
Tele idegbeteg lényekkel. -.-" 
Még ha egyáltalán nem érdekel hogy mit csinál, csak ne üvöltözzön velem.
Még ha nem is velem hanem mással, de akkor meg ne előttem... Oo
Legszívesebben elrohantam volna... 
Arról én nem tehetek hogy üldözési mániája van ! 
Utána meg még nem is köszön.
Hát ha ő így, akkor én is. :)
Csak kicsi kellett volna és elrohantam volna az biztos.
De nem, mivel kedves, okos és jól nevelt vagyok. :)
Bámultam magam elé, és kis híján megsüketültem.
De nem csak ez még volt más is. -.-" 
F is mint valami idegbeteg: "Nee az enyéém." 
Mi vagy te óvodás??!
Ha valamivel kiakaszt a jövőhéten akkor leléphet. Kezd sok lenni !
Ezek után, nem sok kedvem van viccelődni akárkivel.

Üvölteni tudnék, de nem. Túl sokan vannak a közelemben...
Ráadásul nem vagyok bolond !

Ja, fellépünk Katalin-bálon.
A farsangi tánccal. 
Elvileg,
gyakorlatilag meg még bármi lehet.



Néha szükségem lenne valakire... aki... aki átölel, talán... vagy bőghetek neki egy sort...áhh hülyeség ! :/


Néha szükségem lenne egy leszarom tablettára... :)
Báár a szemüveg már ott van. ;)
Csak ma nem volt rajtam... 
Franc. xd 


Puszedliiii. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése