2011. október 6.

Ősz...

Elkezdődött, itt van, ide ért.
Nem menekülhetünk.
A nyári ruhában már fázunk.
Öltözz ! - zug a szél- Öltözz!
Kabát, sapka hol vagytok?
Bújjatok elő rakoncátlanok !

Ez most úgy jött. :D
Szeretem ezt az évszakot.
Egyrészről mivel őszi születésű vagyok másrészről olyan gyönyörű. A sárga, barna, piros színek káprázatosak. Október végén a halottak napja... szeretem, olyan meghitt amikor az a sok mécses és gyertya ég. Szeretem ahogy bevilágítják az arcokat. Mindenkinek meg változik az arca. Ilyenkor minden más. Mintha egy napra megszűnne valami... valami ami valakiket messzi tart... Az idő langyos, már majdnem hideg. Olyan mintha világokon túli lelkek szárnyalnának minden felé az alkonyatban. Rémisztő és felkavaró, de számomra mégis szép. Sokan nem szeretik mert szomorú, ebből a szempontból én sem.... Azért sem mert ősz után tél jön. és legtöbbször ősszel esik. Lehetne mindig olyan idő mint ma volt, reggel kicsit hűs, utána meleg idő, alkonyatkor megint hűs és oké lenne. :)
Mindig tervezgetem hogy halloweeni bulit szervezek... mit ne mondjak sosem jön össze... meg erre felénk nem is tartják igazából, csak Amerikában. Végül is az ő ünnepük.

Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése