2011. október 8.

A rosszabbik ősz bemutatkozott...

Kijelentem: meg fagyok, de nagyon !
Ráadásul semmit sem tudok kezdeni magammal itt bent...
A délelőtt gyorsan elment, délig aludtam. :D
Aztán felkeltem, és felöltöztem. Anyu már főzte a krumpli kását. :)
Lassan cujO is felkelt, az ebéd is elkészült. Szóltam apunak is hogy kész az ebéd. Ettünk, utána anyuval sütöttünk, diós süteményt. A krémje és a tésztája is diós volt. A krém vaníliás pudinggal készült, egy kis rummal megbolondítva. ;) Miután kihűlt a krém és a piskóta is, utána kiderült, a krém nem lett elég sűrű. Így inkább vaníliás-diós sodónak mondható, nem krémnek. Anyu megoldotta: össze vágta a piskótát, belerakta egy nagy tálba, és rá öntötte a "krémet". Igazán finom lett így is. Nem olyan lett amilyennek készült de szerintem így is finom. Ebéd után cujO azt mondta segítenem kell neki. Ez által kiderült hogy nem vagyok jó fotó alany. xd
Ez tudtam már, úgy kellett volna csinálnom mint aki ordít, de én elröhögtem. :$ :D
Nem direkt, de olyan idétlen ok nélkül úgy csinálni mint aki "ordít"... Na kész belőlem sem lesz modell. Nem mintha az akarnék lenni. :D
Én inkább a fényképezőgép mögött lennék, nem előtte. :)
Aztán anyu feldobta a problémát, nézzük meg a meleg ruhákat, mi jó meg mi nem...
Nem szeretek ruhát próbálni, ez valószínűleg lustaságomból ered. :DD
De végül is nem kellett sokat, csak a kabátokat néztük meg. A többi cuccot meg csak előrébb rakta a szekrénybe, így érzékeny búcsút vettem a nyári ruháimtól. :(
Anyu begyújtott a "kis sárkányba" -kandallóba- most TV-t nézünk, anyu valamit keres a szekrényben...
Szóval zajlik az élet.
Puszivan^^

Ui.: Ne felejtsd el: 10kanál 20dkg. azt hiszem.:$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése