2011. október 27.

Vissza felé egy kicsit

Nos annyira el voltam foglalva a a hülyeségekkel...
Főleg hogy ideges voltam körülbelül mindennap... Ezért mire idáig jutottam hogy írok addigra már csak egy valami járt a fejemben... hogy nem akarom hogy szenvedjen. Pedig igazán nem normális dolgok történtek velem, például Kedden...
Keddenként szakkörként táncot tart az angol tanár nő. Eléggé lassan akart elkezdődni... időben oda értem, átöltöztem. Már abban voltam hogy elkéstem de nem. :| Semmit nem csináltak. Az eredetileg megbeszélt 3óra helyett fél 4körül kezdtünk elvégre "táncolni"... Akarom mondani... mozdulatokat csinálni. Mikor már elindult a zene a tanár nő kihívta a terem közepére Á-ot és engem. Oo Á-nak fel kellett emelnie engem, elsőnek csak úgy hogy simán felemelt...utána kezdődött a kihűlés... Oo  Neki kellett volna futnom Á-nak aztán az lett belőle hogy kocogtam elé amikor oda értem elé akkor megmondta a tanár nő hogy mimet hova rakjam... Ja igen... mivel az egyik lábam a nyakában volt a másik meg csak úgy... XD Nem emlékszem teljesen mivel arra koncentráltam hogy kapaszkodjak. XD Szegény Á-nak szét csíptem a vállát. :$ Nem direkt volt de frászt kaptam. :| Féltem hogy leejt. Pedig erős. :D mondjuk a helyzet is elég fura volt. xd Hát igazából ennek a tánc szakkörnek is az a lényege hogy összeszokjunk kicsit. :)
De ez azt hiszem élmény marad. xD
Végül is eddig tetszik az a kevés is amit az első órán csináltunk. :DD
Nem csak azért mert szó szerint egy fiú nyakában hevertem... Hanem mert olyan jó mozdulatokat csináltunk. A tanár nő is megváltozik olyankor amikor táncol. Olyan, valósabbnak tűnik. Olyan "normálisnak". Olyan "tegezhetőnek". Az lehet hogy azért mert fiatal, húszon akárhány éves még csak. :)
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése