2011. november 21.

Hétfő Fuck Yeah.. -.-" :DD

Katasztrofálisan hosszúnak és hidegnek bizonyult. Hurrá ! -.-"
Természetesen nem maradhattak ki a veszekedések, és baromságok. Miért ne?! -.-"
TZsCs még mindig nem fogja fel hogy hagyjon békébe. Új hülyesége: Sárkány Csókja.. -.-"
Ezzel cseszeget a barom ! -.-" Kicsit se akaszt ki.. Mondjuk elfogja felejteni úgy 3 napot adok neki. Ja, addig nem hagyom békén amíg nem írja ki nekem a Paranormal Activityt. :DD Wáháááá. Agyagedény leszek mert ő is az. Ja és akkor megint fel bukkan F. Aki rátesz még 6lapáttal és kontráz TZsCsnek.. -.-" De mondjuk elviselhető a viszonyunk. Mondhatni. ;) Rosszalkodtam angol szakkörön, elloptam  E sapkáját és amikor már nagyon ideges volt és már nem bírtam vissza fogni a vihogást akkor mutattam fel hogy : Hé nem ezt keresed? :DD Háá de gonosz vagyok. :DDD Mondjuk mikor nem? :PP
Szeretem azért. :DD
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése