2012. január 13.

Habbal a végén, avagy Péntek 13 igen is szerencsés. :)


Ez a nap, hatalmas nagy volt !
Minden, egyszerűen majdnem, minden tökéletes volt ma.
Kapásból első órában egy régi filmet néztünk, Horrora akadva 1. Második órában tesin 4 ütemű fekvőtámasszal szenvedtem, és megkapom félévkor a 4est. :) Bár jól bevertem a padlóba a tenyerem, és még mindig fáj. :S Aztán pók fociztak tesióra végén, én nem álltam be, mivel ugye bevertem a kezem. Fiúk, lányok külön, elsőnek a fiúk játszottak addig mi néztük őket, utána meg a lányok, de hát amit ott műveltek, az nagyon fail volt.. :D Utána harmadik óra matek, szóbeli felelet, táblánál. Megkaptam matekból az ötöst. :D Annyira örültem a fejemnek, utána az óra maradék részében pókereztünk, vagy 4x nyertem. *-* Mindenkivel megtaláltam ma a hangot, jó kedvem volt, még ha fájok is belülről. Ahhoz képest, hogy 8 óránk volt, annyira nem is fáradtam el fizikailag, csak szellemileg. Nyolcadik óra előtt a teremben focinak nem minősíthető labda játékot játszottunk, igazából, mindig egymás lábait rugdaltuk a labda helyett.. Néha egy ablakot, vagy egy táblát majdnem leverve. :$
Esett is a hó, aztán elolvadt mert eső is esett.. A fiúk félmeztelenül rohangáltak ott kint. :DD F elkezdte nekem, hogy menjünk mi is. Hát mondom, köszi de nem. Nem akarok félmeztelenül rohangálni, még ha a fiúk bírnák is, hogy egy melltartóban rohangálok.. xd Aztán nyugton maradt, és nem veszekedett. :) Rám hagyta, szerencsére. :) Párás volt az ablak, és egész nap szívecskéket rajzolgattam mindenfelé. :$ 
Ezt teszi ez a baromság.. ez a szerelem vagy mi..
Bocs, ezt most úgy meg kellett jegyeznem.
Matek felkészítőn nem bírtunk magunkkal, folyamatosan hülyültünk, a tanárnő ki volt akadva, jobban izgul mint mi a felvételi miatt. Azt mondta, legszívesebben megírná helyettünk, mi mondtuk hogy mi megengedjük neki hogy helyettünk írja, de mondjuk szerintem nem hinnék el hogy 8.-as. :DD Ja, és hatalmas nagy meglepi fogadott itt a blogon. Ajj, annyira kedves hozzászólás, legszívesebben regényt írnék róla hogy mennyire örülök neki. El se tudom hinni, mindig azt vártam hogy valaki írjon olyan, akit nem tudok hogy olvassa, pedig reményeim szerint sokan vannak. Ide is bemásolom, annyira jó érzés. :) Persze válaszolni is fogok rá. :)
Névtelen Jan 12, 2012 02:29 PM
Szia! Régóta követlek itt, remélem megbocsátod ;)
Látom, ma este még a neved is megváltozott... Csak annyit akartam mondani, hogy...biztos nem én vagyok az egyetlen, ki éjjelente issza szavaid...számítasz nekem/nekünk...nem kicsit
(szenvedni pedig egyedül az igazi ;) )
Tudom, telhetetlen vagyok, vagy inkább kíváncsi, de most az egyszer, mindenki maradjon Névtelen, nem hagyom hogy a kíváncsiságom miatt elkezdjek nyomozni. :) Örülök hogy olvassátok, a hozzászólásokat, persze mindig várom, nagyon jól esik. :)
Remélem nem fog történni semmi sem így este felé. :) 
Bár, most úgy érzem, semmi egyszerűen SEMMI nem ronthatja el a kedvem. :)
Puszivan, mindenkinek aki olvassa! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése