2012. március 31.

Bocinyúl ! :$ :DDDDDD

Tegnap este anyuék 'korán' feküdtek le mivel ma korán keltek. Hajnali 4-kor. Tesómat kellett bevinni Győrbe a buszra, amivel Erdélybe ment a sulijával. Szóval 6napig egyke vagyok. :) Miután elmentek aludni anyuék, én még fent maradtam megnézni a Megasztár végét. A facebook is kihalt fél éjfél körül, szóval a gépet lekapcsoltam aztán már csak tévéztem. Negyed 1kor mentem fel az emeletre átöltözni meg lefeküdni aludni, de miután ágyba kerültem még nem aludtam, hanem olvastam. Újból elkezdtem a Bad Girlt, ami alapján készült el a Gossip Girl című sorozat. Imádom, meg van az összes könyv. Hajnali 2kor aludtam el. Ahhoz képest, hogy későn aludtam el, eléggé korán keltem. Fél 10kor már megébredtem, de csak 11kor másztam le az emeletről. :D Késői reggeliztem, aztán gépeztem, ebédeltünk utána meg átmentünk Bábolnára Sonkafesztiválra. Annyi finom husi volt. *-* Kóstoltunk is, vettünk is húsvétra. Körül néztünk, volt sok kézműves. Voltak marcipános desszertek, de nem voltak letakarva, meg hát eléggé drága is volt.. Helyette kürtös kalácsot vettünk, vaníliásat meg fahéjasat. *-* Aztán irány haza. Miközben nézelődtek anyuék én a felhozatalt is nézegettem. xd :$ Mikor mentünk haza elkezdtem anyunak: Egy csomó ruhát szerezhetnék, ha leráncigálnám az emberekről. XD Láttam egy srácot supermanes pólóba, aztán egy másikat adidas cipőbe ami 'limited edition' Star Warsos, egy harmadik srácnak meg Ray Ban napszemüvege volt.. :'D
Agresszív kismalacként viselkedtem. xd Hazafelé a körforgalomnál azt hiszem láttam Barnát. :D Itthon megettük uzsonnára a kürtös kalácsot, által öltöztem, aztán tévét kapcsoltam, anyu meg gépezett. Húha. Kicsit elvagyok veszve. Holnap átnézem a történelmet megint. Hétfőn van lehetőségem átnézni a TZt, kijavítom a hibákat. Angolból következő 10 igéből röpdolgozat, arra még tanulnom kell. Kifestettem a körmeim világos kékre. *-* Ja, ezt csak úgy mondom, igen jól néz ki. :$ Vissza a dolgozatokhoz, matekból LEHET röpdolgozat.. Nem akarom. >< Ne legyen. :D Kíváncsi leszek lesz-e rajztanár, vagy megint helyettesítenek.. xd Irodalomból.. uff.. tanulni kellene. :$ :DDD 
Fókusz: '...feszítenek...'
Tények: '...pufi kabát...'
XDDDDDDDDD
Kicsit se sírtam be rajtuk, modernizálódnak végre a kereskedelmi adók. ;D
Na lássuk a medvét.. izé Csillag Születiket. :D 
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése