2012. március 2.

Fél éjféli ilyen még nem volt..

Fél éjfél van, az az fél 12. 
Apu tévét néz, anyu alszik, cujO olvas, én pedig Rékuval beszélgetek. 
Különleges valamit akartam írni most, de semmi nem lesz belőle érzem. Holnap korábban kellene kelnem, mert hajat is kellene mosnom még mielőtt délután 2kor megyek ki Fannival a faluba. Így is borzasztóan nézek ki, hát még ha a hajam is randa?! Independent Day-t nézünk.. UFOk meg egyebek.. 
Unalmas, nem is figyelem. Valaki eszembe jut róla. Ő is ezt nézi.. Én hülye meg elköszöntem tőle.. 1 perc, ennyin múlott hogy nem beszéltünk még 1órán át..  Mivel én hülye, elköszöntem tőle, aztán utána gondoltam meg magam.. Tudok.. Mindegy.  
Rászoktam erre a hülye mindegyre.. Barnabás átadta.. köszipuszi. :* ><
Marcellnek beígértem két kijózanító pofont, meg egy vigasztaló ölelést. Holnap megkapja, mindet. Mátét meg megfojtom.
Vida is jön, unatkozni fogunk, se csocsó, se billiárd.. Bárcsak lenne olyan hely Banán is, mint Bábolnán a mozi, vagy a caffé.. De nincs, szóval unalom lesz.. a Hádész Falatozó is kicsi, bemegyünk 5-6an és tele lesz a hely.. akkor marad a játszótér, fényképezkedünk, satöbbi.. 
Megint a szokásos általános témát írom.. Semmi különlegeset.. Nagyszerű most is  különleges szóról Ő jutott az eszembe.. Ebből baj lesz még.. Nem szabad rágondolni. :/ :O
'Neki örökké szép leszek..'
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése