2012. március 12.

Hétfő Ohh.. -.-

NinaFanni azt mondta hogy amikor magamat kritizálom legszívesebben fel pofozna. xd
Rögtön Vivíí jutott eszembe, amikor azt mondta nekem, hogy ha még egyszer le ribancoztam magam akkor, lapáttal fog leütni. :'DD
A baj csak az hogy ő nekik el is hiszem hogy megcsinálnák ezeket. Képesek rá. :'DD
NinaFannival erre a 3napra ügyeletesek lettünk. :D Már reggel frászt kapott tőlünk az ügyeletes tanár, hogy mi leszünk ketten. xd Hahahaa. :PP
Azt hiszem NinaFannira szerelek egy hangerő szabályzót mielőtt megsüketülök 3nap alatt. Hogy lehet ennyit ordítozni?! xd Nem vágom.. Történelemből úgy volt doga lesz. Hah mégse lett. (Y) :DD Irodalomból igen.. -.- De még jó, hogy este 11kor neki ültem tanulni. XD 
Ma tanultam délután. :dd Meg fényképezkedtem. :$ :DDD Na jó inkább fényképeket csináltam, mint tanultam. xd Vagy is csak színleletem a tanulást. :'D 
Aaa ma annyit dumálnék, hogy úristen. Ezért letámadtam Lacit meg Vivít. :$
Nem tudom mi van velem. :| Vagy de? :O
Puszivan^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése