2012. március 26.

Monday.....

Mint mindig unalmas hétfői napot zárok lassan. Az előbb mosogatásközben kávé illatot éreztem, megkívántam de így  7órakor inkább már nem iszok, főleg hogy anyu is mondaná hogy minek iszok ilyenkor kávét. Jó akkor marad a tea. A 'szokásos' általunk ovis teának hívott nagyon édes, nagyon savanyú, szinte semmi színű teát iszogatom. Második kedvenc bögrémből, mivel az első számút épp most mostam el. Amúgy mosogatás.. utálom. Mondjuk ki szereti?! Az beteg ember. :| Szerintem senki sem szeret mosogatni. Ez valami beidegződés az embereknél. :'D
Ma MÉG itthon is szemüvegbe feszülök, valahogy olyanom van, hogy okosnak akarok látszani. xd Mondjuk mintha nem lennék az. (Y) :'DD Megfáztam.. erre is csak én vagyok képes, tavasszal megfázni. >< xd Ma egész nap élvezhettem Jakci cseszegetését. Hurrá. :') Bár mondjuk NinaFanni többet kapott, főleg hogy ő fel is veszi, engem meg nem érdekel. ;) 
Az előbb ettem is, de még valamit kutatni kéne a hűtőbe. :$ :D
El fogok hízni :| Fúúúj. >< 
Legyen tavaszi szünet menni akarok Bábolnára ! *-*
Sziuuka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése