2012. március 28.

Összefoglaló Kedd/Szerda

Kedd: Korán reggel a kukások gülü szemekkel nézése kicsit se irritáló. -.- Persze ott 'találkozom' a kukás autóval ahol nincs járda, és nem férek el a két autó között. >< 
Egész nap aktívan visítottam mindenen. (A) :DDDD NinaFanni gépelt infón : megharagszom. Reakcióm : 'kinőtt.' :DDDDDDDDDD Délután mentünk bevásárolni. Vettem gumicukrot. *-*  Befejeztem a matekházit, és negyed 6-kor már alvócuccba ültem a géphez. :DD 10ig gépezés utána álmodozás. :$ Azért a nap végére fel is húztam magam. -.- 
Ja és KACUJA ! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Szerda: kémia kísérletek, fizika TZ, angol röpdolgozat, tesin kosaraztunk aztán matek 100.óra. xd Az óra nagy részében semmit nem csináltam, mivel a házit csinálták nekem meg ugye kész volt. Csoda. :DDDDDDD 
De nagyon elegem volt a mai napból.. Nem történt semmi, de unalmas volt. NinaFanni meg állandóan rajtam lógott. -.-  Levegőőőt !






Aki utál, mint ember az nyomjon a bejegyzésre a Vélemények között egy rosszat, ha néha nem szeret akkor egy közepeset, ha szeret akkor egy t ! Nem fogom tudni hogy ki kattant melyikre, nyugi ! Szóval bátran kattintsatok. Fejezzétek ki magatokat. ;)  Köszipuszi :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése