2012. március 14.

Yes, of course

Hello szerda !
Olyan durván jó volt. :D
Kémián alig csináltunk valamit, fizikán tényleg nem csináltunk semmit. :D
Angolon úgy volt kiosszák a dogákat, de aztán a tanárnőnek valahova el kellett mennie. Tesi óra nem volt, akkor volt az ünnepség. Felmásztunk az emlékműhöz, elmondtak néhány verset, meg a 12pontot, aztán vissza suliba.. Osztályfőnökkel beszélgettünk kicsit, aztán még volt egy óránk.. Basszus elfelejtettem mi volt az 5. óránk. Ja megvan.. matek.. természetesen normális matek óra. -.- Berni néni még az ünnepre sincs tekintettel. :PP 
Úgy gondoltam leszarok mindet és mindenkit. ;D
Általános blog lesz. Valakinek lehet unalmas is, de én ide többet semmi olyat nem írok ami felhasználható ellenem. Se ide, se máshova. Ugyan úgy elmondom mi történt velem, de a gondolataim nem itt fogom kifejezni. Nincs szükségem plusz bajokra. Azok nélkül is bonyolult az életem.
Puszivan^^ 
Bocsi azért hogy egy napig elérhetetlen voltam. :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése