2012. április 17.

-.-

Katasztrofálisan unalmas nap földrajz dolgozattal amit tudtam, de nem sejtettem. ._.
Kémia tanár szokás szerint elpárolgott, ez már vicc.. Történelemből dolgozatra kaptam egy ötöst, tesin sikeresen lefáradtam, de legalább nem voltam már ideges. Ja és fáj a térdem, ki akar alólam csuklani a lábam.. >< Aki örülne, hogy Péntek után már Szombat jön akkor annak most szólok, ne felejtsen el felkelni Szombat reggel mivel ismételten ledolgozás van. -.- Ez ma jutott el a tudatomig nekem is. :'D Holnap rövid nap, de fárasztó lesz és tesi óra is. -.-
Nem akarok iszonyat hosszú hetet még ha Szombaton csak délig leszünk azt hiszem.. Jövőhéten fényképezés. Talán?! Nem lesz meg addigra a magassarkúm. :(
Na jó ez nem valami életbe vágó, de én nem állok be az első sorba, csak ha nagyon muszáj ! NAGYON-NAGYON.. szóval nem akarok első sorba állni. Bankettünk se lesz, pedig milyen csoda ruhám van. :P :/ 
Mindegy, majd valamikor valamilyen alkalomra fel veszem. Büki középiskolás ballagására mondjuk. :D
Megint csinált anyu ovis teát. Finom. :D
Azon gondolkoztam, hogy teszek fel képet amin a csoda ruhába vagyok, de nem, mégsem. ;D 
Végem van, életképtelen lettem és még Kacuja is fáraszt a fárasztásaimmal. -.- xdd
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése