2012. április 30.

Normálisnak tervezett bejegyzés amiből egy baromság lett.

Őszintén szólva az egész hosszú hétvégés ruházatom hihetetlenül lenge. Nem viszem túlzásba amikor napon 40° van, felsőruházat bikini felső, rövid gatya aztán cső. Milyen vicc lett volna így ki menni majálisra. xd Mégse mentem. A közelébe se, a bábolnainak meg végképp nem. Jó lett volna.. VOLNA. Ez van. Nem izgat, most mindent leszarok. Ismét a délelőttöm alvással telt el és újfent napoztam délután. Kurvára unalmas ember vagyok. És le kell szoknom a káromkodásról meg a flegmázásról. Bassza meg ! Kiolvastam a BadGirl utolsó részét, kár. Addig se gondolkoztam este alvás előtt, helyett.. Néznem kéne valami régebbi könyvet valahol, csak mert az újabb kiadású könyveim már hatszor elvannak olvasva. El is kéne adnom néhány 8-10 éveseknek valót. Antikváriumba beviszem őket azt hiszem. Legalább előbb lesz belőle pénzem, mint neten.
Ha jellemezném kellene a hangulatom egy szóval, akkor valószínűleg az lenne, hogy katasztrófa.. Oké süt a nap, de azon kívül?! Most megint dumálhatnék a jövő évről, de már mindenkinek csömöre lehet abból, hogy mennyire szánalmasan rá vagyok kattanva a középiskolára.. De azt várom hogy kiszabaduljak innen, és kezdjek valamit. Ráadásul új eberek között lennék, meg régebbi ismerősök között is akiket sokkal jobban szeretek, mint az osztálytársaim zömét. :) Vagy arról, hogy épp akivel beszélnék számomra elérhetetlen, mert köztudott, hogy letiltott ! -.- Jó felhívhatnám, de épp merülök, már hat éve kb.. -.-
Holnap jönnek Bükiék, na végre egy pozitívum. Jövő hétvégén pedig nagybátyámék. Azt hiszem utána való szombaton átnézek Bábolna Citybe. Bár nem hinném, hogy valakit is érdeklenék. Jó, Vida meg keresett tegnap hogy mikor érek rá, meg Gábor is. Meg Martinnal is dumáltam, de nem erről. Marcellt is rég láttam, főleg, hogy amikor utoljára át voltam épp Franciába lazult.. Na jó kezdek begolyózni. Csak ha én nem keresem őket akkor le vagyok szarva és ez egyáltalán nem jó érzés.. Mi van most basszus ?!
'Rajtunk áll, áll vagy bukik, aki mást okol magának hazudik..'
Jó rég hallgattam hangosan zenét, fülhallgató nélkül. Most kihasználom, hogy a család ott kint van a kertbe. Hawaii van. :DD 
Imádom a hangulat ingadozásaim.. NYUGI VAN NEM DEPIZEK, csak kurvára nagyon szar.
'Túl rövid az élet ahhoz hogy végig szenved, mennyit érhet, ha nincs hozzá kedved?!'



Egy újabb értelmetlen bejegyzés. Azért megosztom HÁT HA.. de úgy se..  ;)




Idézetek: The Grenma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése