2012. április 13.

Sokadik Tag.

Egy becenév, miért ragadt rád?
Pumpedli, Pumi.. Bükinek köszönhetően, a Pumpedli cukorról. :D 
Valami, amit szeretek magamban:
a szemem színét. imádom. *-*
Valami, amit nem szeretek magamban:
nagy a hasam. :| fura az orrom. ><
Amitől félek:
egyedül öregszem meg 72macskával. xd
Valami, amit minden nap akarok:
boldog lenni, a barátaimmal lenni.
Amit szeretek csinálni:
aludni. beszélni.
Legjobb érzés:
ha azokkal vagyok akit a legjobban szeretek.
Legrosszabb érzés:
ha valaki/valami hiányzik
Milyen az álompasid?
Alex Evans akkor és most. ♥
Szerelmes vagy most?
igen.
Meg akarsz házasodni?
mindenképpen.
Mikor?
23-24 éves korom körül.
Tárgy, amire nagyon vigyázok:
fényképezőgép. tesóm ruhái. :D
Kedvenc ruházat:
piros répa naci. top. tornacipő.
Kedvenc állat:
kutyaa. 
Mi van most rajtad?
ruha. xd
Milyen fajta zenét szeretsz?
dubstep, rap
Kedvenc dal most:
Majka & Curtis ft BLR - Belehalok, Skrillex - Bangarang
Legviccesebb és legunalmasabb tantárgy a suliban:
Mivel NinaFannival ülök ezért a nap nagy részében boldogítom a perverzitásommal ezáltal vihogunk egész nap. Legunalmasabbak általában az utolsó órák bármilyen óra. Addigra már leszarom fázisban vagyok és unok mindent. 
Csillagjegy:
mérleg.
Olyan könyv, amit szeretsz:
BadGirl, A lowoodi árva (Jane Eyre). 
Olyan film, amit szeretsz:
A Karib-tenger kalózai, Gyűrűk ura trilógia
Kedvenc parfüm:
A gáz az hogy imádtam de elfogyott :s A nevét pedig nem jegyeztem meg. Az üvegét megtartottam. :D 
Kedvenc kaja:
pizza, spagetti. 
Kedvenc innivaló:
sprite. ásványvíz. multivitamin. 
Kedvenc édesség:
gumivukor *-*
Ide szeretnél eljutni:
Párizs. London. New York. 
Szemszíned:
zöldes-barna. imádom ! :D de már mondtam. 
Magasságod:
165 cm :$
Amilyen lenni szeretnél:
kicsit vékonyabb.. talán. 
Akit csodálsz a családodból:
húúha. nem emelek ki senkit, mindenkinek megvannak a jó tulajdonságai amiket csodálok bennük. 
Kedvenc növény:
talán a rózsa. vagy a kankalin.
Ami megfog egy pasiban:
mosoly. szem. 
Ami szomorúságra késztet:
idézetek. romantikus filmek. depis zenék. xd
Kedvenc szín:
zöld ♥
Egy barátod titka:
höh. persze még itt el is kezdjek kitálalni? elbasztad. xd 
Amivel a legelégedettebb vagy magadon:
szemee :D
És amivel elégedetlen:
combjaa.
Milyen misztikus lény lennél?
tündér. 
Milyen állat lennél:
hát méhecske biztos nem. talán gekko vagy kaméleon. 
Mit csinálsz most írás közben?
szenvedek mint mindig.. beszélgetek Vivível. 
Hol születtél?
kórházban. ;)
Mi az utolsó dolog, amit feltettél a gépedre?
a fülhallgatót. a gépház tetejére :DD 
Mi a kedvenc boltod?
Claire's. New Yorker. Deichmann. 
Mikor úsztál utoljára medencében?
tavaly nyáron. 
Milyen zenét utálsz?
relaxáló zenéket. ideges leszek tőlük. 
Kedvenc tv csatornád?
MTV. VivaTv. Comedy Central.
Beszóltál már olyannak, aki idegesítően viselkedett?
Hogyne. :D
Kaptál már bírságcédulát?
nem.
Bungee jumpingolnál?
nem. de kipróbálnám. 
Hol voltál legmesszebb?
Eger. (Y)
Van kertetek?
van.
Kedvenc rajzfilmed?
Pindúr Pandúrok :DDD
Mi a kedvenc szavad a nemzeti himnuszból?
húúha. "élned."
Fürdés vagy zuhanyozás?
zuhanyozás.
Mi a legjobb film, amit valaha láttál?
Pite :D xd Paranormal Activity 1. 
Kedvenc pizza?
hawaii sok ananásszal. szalámis. 
Chips vagy popcorn?
popcorn inkább. de chips is de az kevesebb és olajosabb.
Milyen színű rúzst használsz?
nem rúzsozok. szájfényelek, ajakápolózok.
Narancs vagy almalé?
narancs. oda vagyok a savanyúan édes cuccokért. :DD 
Kinél voltál haverok közül utoljára?
mindenkinél. Módi. Viví. Máté. Olivér. Laci. Zolo. Gabika. Kikii. Szani. Szisza. Kitti. NinaFanni. Réka. Berni. meg a többiek. :D 
Ki volt nálad utoljára?
anyám ma délután a szobámat bevette. lefoglalta. felrobbantotta a szekrényt és én csak néztem és válaszolgattam hogy igen vagy nem. 
Kedvenc csoki?
milka. lidles csoki. 
Mikor szavaztál utoljára?
nem szokásom. 
Mikor ettél utoljára paradicsomot?
húsvétkor. 
Nyertél már lottón?
nem. 
Tudsz főzni?
receptből. 
Tudsz gondolkodni?
igen. jobb esetben még értelmes is amiről gondolkozok.. vagy nem. xd
Kit kértél meg utoljára, hogy hozzon neked valamit egy üzletből?
anyuciii. azthiszem .:D amúgy nem szoktam ha valami nagyon kell akkor megtámadom én a boltot. 
Pepsi vagy Coca-Cola?
Coca-Cola. :D
Iskoládnak van egyenruhája?
nincs. hál isten :)
Mi volt az utolsó dolog, amit készítettél?
kaját magamnak. 
Hánytál nyilvánosan?
nem. nem voltam még olyan állapotban hogy nyilvánosan kergessem a kis Vukot. xd 
Szerelmes vagy inkább, vagy gazdag?
szerelmes. 
Hiszel a szerelemben első látásra?
nem.
Szóltál már be a szüleidnek?
úgy ismertek? ^^ tisztelettudó vagyok és illedelmes. ;D
Barátok tudtatok maradni az exeddel?
nem hagytam még hátra exet szóval nem tudom. 
Kit látogattál meg utoljára a kórházban?
UTÁLOM a kórházakat, inkább be se teszem a lábam a hófehér, klórszagú falak közé. 
Neked sok hajad volt baba korodban?
rengeteg. :D tényleg. *-*
Mi a hangposta üdvözlőszöveged?
nem élek olyannal. 
Ha kapnál egy zsákot, mit akarnál, mi legyen benne?
nem MI. hanem KI. :D♥ vaagy GUMICUKOR. *______________*
Mit csinálsz, mielőtt elalszol?
gondolkozok, álmodozok. 
Kinek vagy hálás?
magamnak, hogy képes vagyok talpra állni sokadszorra is. :') ja nem, Vivínek annyira jó, hogy meghallgat. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése