2012. április 24.

Sweet..

Eléggé jó nap volt, bár nem bírom ha állandóan kötözködnek velem. Mert, hogy ne harapjam le a fejét, csak épp hangosabban mondtam, hogy én nem. Kicsi rigó ha le harapom a fejedet azt észre fogod venni. Sokáig vagyok türelmes, eddig még nem jutottam le odáig, hogy fizikai dolgokhoz folyamodjak, de nem is fogok. Egyáltalán nem kötelező velem lenni, veszekedni meg mással is tudsz. Agyamra megy már az, hogy mindjárt év vége, fáradok. Ingerlékenyebb vagyok, igaz. Ő is, igaz, de mondjuk Ő amúgy is. Attól még, hogy valamit nem mondok el, nem vagyok köcsög. :)
Tök jó dolgok történtek ma, és végre álmodtam is valamit hajnalban. Ami nagyon durva volt, mert át is éltem az álmot, de közben meg láttam magamat kívülről. Ezen rágtam magam egész nap. Ráadásul olyan álom volt amit mostanában nem volt módom meg tapasztalni. Ilyen típusút.
Informatikán szembesültem azzal hogy egy eléggé nagyon jó barátom letiltott. Szép vagy öreg, de azért szólhattál volna, hogy Te, letiltalak, mert gondok vannak.. vagy valami ilyesmit, egy SMS-t küldhetett volna legalább. Nem haragszom, mert minek és amúgy is, tudom miért történt és tökre oké. Ettől még nem fog meg szűnni a kapcsolat tartásunk, remélem. Nem, ez tényleg nem normális, de héé az Én életemben mi normális? Sok értelmetlen, és normálatlan dolog van amit át élek. Nem tudok ezzel se mit kezdeni, én nem haragszom Rá. Nem is fogok. Majd megoldódik. Addig meg majd lesz valahogy.
Annyira örülök, hogy az egyik legjobb barátnőm végre boldog megint. Ez a szerelem. :3 :DDD
Kicsit hátra dőlök, nem stresszelek már annyit, fel vettek az a lényeg. Már csak szinten kell maradni a jegyeket tekintve. Ma se tesi, se matek, se kémia tanár. Helyettesítés hegyek. Tesi órán fiúk fociztak, kosaraztak. A lányok meg ültek és beszélgettek. Kémián tanár úr a vízkőről magyarázott. Történelemből dolgozatot írtunk, matek óra nem volt. Újra feltűnt 'a zaklatóm' és ismét a csikizéssel próbálkozott. >< xdd Nyelvtan órán majdnem részesültem egy csodás egyesben, aztán mégsem. :D Biológián munkafüzetbe dolgoztunk, beszedte a tanárnő, aztán videót néztünk a nemi betegségekről. Földrajzon Magyarország gazdaságáról tanultunk, azt hiszem. Igen arról. :DD Hú már meglátszik, hogy késő este van.
Valahogy amikor boldog vagyok, akkor egyetlen normális képet nem tudok csinálni magamról, amikor meg csak úgy vagyok semlegesen, akkor meg tök jó képeket lövök. Mondjuk a kinézetem is szörnyű.. Mikor nem? :D 
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ valami beleállt az ujjamba és nagyon fáj. :||| :SS
Amúgy tudtátok, hogy Szent György találta fel ma a cipzárt, miközben védte a rendőröket és ölte a sárkányt? :DDD
Napi elmezavar. :D
Én a pelyhet szeretem, meg a kakadú hajat ! :DDD  



Jöttömre 25 nap múlva számítsatok, Nyugat felől, kora délután ! :DDDDDDDDD 
Remélem. (Y) :D
Mától vissza számlálás, számoljátok ki meddig. ;)
Megsúgom, nem az év végéig. Addig még kb. 52 nap van hétvégékkel együtt.


Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése