2012. április 1.

Szerencsétlen..


Ez a nap kiakaszt.. Még jó hogy nem égettem fel a konyhát. Anyunak segítettem ebédet csinálni, utána sütit sütöttem. :) Alig ültem le enni már bevágtam a térdem az asztalba ami által ha nem itthon lettem volna olyan szépeket tudtam volna mondani, de így csak magamba szitkozódtam. xd Utána anya fejbe vágott a könyökével. xd Aztán majdnem magamra öntöttem a levest. (Y) XD Aztán rá raktam a saját lábamra a széket.. -.- xdd Azt hiszem túl sokat aludtam. :'D Ebéd után Gossip Girlt néztem, utána meg Karate kölyköt, de anyut nem érdekelte szóval elkapcsolt..... ><
Amúgy ma április 1. van.. NEM ÉRDEKEL ! :D Lehet ez miatt vagyok szerencsétlen? :O
Nincs energiám bolondnak lenni, de ha valaki elkezd szívatni facebookon, vagy msnen azt lelövöm. :)
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése