2012. május 7.

Elnézést, bocsánat, sajnálom !

Ma eléggé harapós kedvembe voltam. Talán egy jó szándékú tanácsot is képes voltam támadásnak venni.. Bocsesz. :/ Most ez volt..
Megint eszembe jutott, hogy megszüntetem a blogot, de aztán abban maradtam, hogy június végéig marad. Onnantól meg majd lesz valami..
Hiányzik a Lényeg. :| :/ Jó lenne látni őket, csak ne kellene buszozni.. :$ Lusta vagyok várni a buszra, ráadásul még pénzbe is kerül.. xd Jó, megint hülye vagyok, manapság mi nem kerül pénzbe?.. -.- Ha esetleg összejön akkor jövőhét szombaton LEHET átnézek hozzájuk, de még eldöntöm.
Holnap elő kompetencia. Egyáltalán nem izgulok, mert minek?..
Csütörtökön orvosi a Hildbe, végre találkozok az újdonsült osztálytársaimmal. Uhh, kicsit várom ebből a szempontból, a másikból meg nem, mert lesz térlátás vizsgálat és nem tudom, hogy nekem olyanom van-e, meg mi is az a térlátás egyáltalán, és mi az a vizsgálat amivel megállapítják, hogy van-e.. Vizsgálatok után megyek az Arrabonába magassarkút venni anyuval. *-*
Szombaton délután jönnek nagybátyámék, végre ! ^^ Hurrá ! :D Már hiányoznak. ://
De ez még olyan messze lesz, addig még hosszú a hét, bármi történhet, mondjuk, azt értékelném ha valami NAGYON jó dolog történne.. :)

Még egyszer bocsánat annak akivel köcsög voltam vagy bunkó a mai nap folyamán. Sajnálom.  

Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése