2012. május 6.

Hahahaa. party time ! :D

Se nagyon hideg, se nagyon meleg nem volt tegnap. Simán elviseltem a hosszúnadrág-póló kombinációt. Egy krémszínű-kék csíkos póló és egy fekete naci tökéletesen nem teljesen hétköznapi.. Mondhatni ünnepélyes.. A kedvenc balerinám, és a baglyos nyakláncom kiegészítőnek. A ballagáson találkoztunk Kingáékkal, a sorfal mögött álltunk, Büki ott ment el mellettünk, de még véletlenül se vett észre.. xd Gegcsit is leakartam fényképezni, aztán a lassú reakciómnak köszönhetően nem sikerült, ja meg az előttem álló öregasszony állandóan bele hajolt a képbe. -.-" Utána vártunk amíg vége lett a ballagásnak aztán megbeszélt helyen találkoztunk  Katiékkal. Elmentünk hozzájuk, Büki busszal jött oda. Hidegtálas ballagási ebéd/vacsora volt. Finikee. :D 
Sajt-tál. 

Hideg-tál.

Söröztünk, cujOval. A welcome drink az meg őszibarackos likőrvodka volt. Fini. :DD 
Büki szobába gengeltünk, chipstet ettünk én limeot ittam, többiek meg vodka-narancsoztak. A teraszra is kiültünk nem egyszer. Igazából a szobába meleg volt nagyon, a teraszon meg pont jó idő. :DD Ott jobb volt ülni. Aztán Mire megjött volna a hangulat, elkezdtek anyuék szedelőzködni.. Király. Go haza........ 
Haza fele, a szuper Holdat próbáltam kevés sikerrel megörökíteni.. Hiába. A 3.3x optikai zoom nem ér semmit. Túl messze volt a Hold. Inkább hasonlít egy fényes pacára az égen mint Holdra.. XD Majd mutatom. 
Haza felé gondolkodtam, reszkess mindenki.. xd Na jó, semmi értelmesről nem elmélkedtem. Csak képzelgek.. 
A jövőhétre minden érettségizőnek sok-sok kitartást ! Hajráááá, úgy is átmentek ! 
Szurkolok Mindenkinek. :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése