2012. május 3.

jól vagyok. :D vagy nem. :O :|

Meghaltam, a mennyországban lazulok, és vérzsiráfok vesznek körül akik ilyen fejjel : :3 néznek rám miközben simogatom a fejüket. xd 
Jól vagyoook ! :D
Ma ugye 7óra.. aztán dörgött majdnem egész délelőtt, reggel még próbáltam kitalálni hogy mi lehet a megfejtés arra az izére a szövegértési feladatok között.. Nem jött össze, holnap beadom aztán lesz ami lesz.. Csúnya idő volt Győrbe, minket megint kikerült. É vagyok az ügyeletes. :D
Nincs kedvem írni..
Voltunk bevásárolni, éhes vagyok. Beszélgetek. Ma osztályfőnökin megnéztük a ballagási meghívókat.. Erről beszélnem kell Noémival..
Most inkább olvasnám tovább a New Moont, de belefogok feledkezni és megint hajnali 2ig olvasok.. Megint meg aszontam, nincs kedvem kijavítani.
Mentem
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése