2012. május 11.

Sokértelem. :D

Eléggé feleslegesnek éreztem bemenni ma suliba arra a nyamvadt 4 órára, amik ráadásul rövidítettek is voltak..
A változatosság kedvéért  ugyanúgy defekttel kezdődött a Pénteki napom.. Úgy érzem mostanában megsokszorozódtak a szerencsétlenségeim.. Tegnap rácsuktam az ujjamra a kapu reteszét, egy vérhólyaggal gazdagodtam..  Mi lesz a következő?! Ajj, gondolni se akarok rá..
Kiválasztottuk a meghívó színeit. Meg az osztályképeket is. Szerintem felteszem majd ide. :D 
Ma papírgyűjtésre visszamentem, kereszt anyuval. 80kg papírt szedtem össze itthon kb. tudok mi? :DDD
Feszültem a vadi új virágos nacimba. *-* Itthon meg magassarkúba közlekedek. Jól bírom. ;) Ma mi vigyázunk Lizára. Jengáztunk, utána mikor hazaért cujO elmentünk fagyizni. Mozart-Citrom. *-* Finii. :DD Most épp cujOval a jenga részeiből építkeznek.. Sok ész. :'DDD Megyek én is.. játszani. ^^
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése