2012. június 7.

Mindjárt vége már csak 5 nap. -.-

Első órába kiderült ki-kivel lesz amikor vonulunk. Én Jakcival leszek. :D Ha itt is elhülyéskedik gyomorszájba vágom. :) Amúgy nem fogja, bár jól is esne, tudnék nevetni, inkább mint sírni. Két próba is volt ma, katasztrofális. xd Semmi ének hangunk, a verseket meg hadarják.. Röplabdáztak is a többiek, nekem nem volt kedvem bénázni. xd Aztán egyérintőst 'játszottunk' de lebasztak minket, hogy ne rugdaljuk a falat gumilabdával.. :$ xd Az első próbakor Erik hasának dőlve feküdtem a fűben, Fanni meg az én hasamnak dőlve feküdt.. xd Aztán mindenki eloszolt mi meg még beszélgettünk aztán Eriknek megfájdult a dereka, szóval szenvedett én meg vihogtam. xd 
Második órában a magyartanárnővel meghallgattuk a zenéket amiket betétdalnak vittem. Valami 4-5 számot kiválogattunk, izé az összes amit vittem bent lesz, talán egy nem. Jó lesz ez a ballagás, sírni fogunk asszem. :/ Ma voltam fodrásznál.. arattam is. :$ XDDDDD  
Lehetne már ballagás, nem bírok már korán kelni. -.- 
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése