2012. július 26.

Alkottam...

Előkeveredett egy régi naplószerűségem, azért csak szerűség mert eléggé hiányos.. Ebben a noteszban leírtam hogy anno 2010-ben találkoztam egy sráccal augusztus végén. Jót vigyorogtam amikor eszembe jutott az 1és fél órás beszélgetés és hülyülés. Az idióta ismerkedős kérdéseimmel kicsit sem nézhetett hülyének, mondjuk még mindig elvisel, szóval ezek szerint nem vagyok olyan szörnyű.. :DD  Könyörgöm, két éve még csak kezdő kamasz voltam.. :DD xd Eléggé baba, na. Most meg? Már ősszel középsulit kezdek, azért.. nem mindegy. Mondjuk az hogy fejlődtek az ismerkedős kérdéseim.. xd A katasztrófa irányát már mondjuk hogy elhagyták.. De még mindig nem ölég izé.. elég csinik. Jó, hát sosem voltam valami bátor szerzet. Azért igyekszem javulni. A néha gyerekes viselkedésemmel meg a bolondságaimmal szerintem minden jött-ment lepacsizna velem, már nem mintha ilyen féle emberekkel lenne teli a baráti köröm, de nem gond.. :$ (Igen, ezt most bóknak KELL venni emberek.^^) Jó tényleg nem mindenkivel ismerkedek össze. Főleg ha elsőre nem szimpatikus.. De még a nem szimpi embereknek is jár az esély, mert az úúristen-.-"-ből lehet úristen*-* is.. (Remélem érthető, hajnalok hajnalán írtam. Pontosan 2.05-kor.) Mondjuk, ez fordítva is igaz lehet, de az ritka.. nálam. Voltunk egy partyban, néztük, hogy mi van, mindenki zokniban. A házimoziba’volt vagy fél milla ment a Godzilla. A lánynál a bika, bér volt a pia volt light marbija, faszija, alibija, engem meg jól kiba-szott a nappaliba, úgyhogy tudtam egyből, hogy: nem az enyém, ami az övé, én egyszer akarom a közepébe, ő meg sokszor a köré…Sokszor a körééééé. Hopp, bocsesz elkalandoztam. Azon gondolkozom, hogy meglepjem-e magam meg a család itthon levő részét valami sütivel, name day alkalmából.. ? Ja, egyébként aki nem vette volna észre -bár eléggé szembetűnő- valahol ITT-->
vagy ITT-->
esetleg ITT -->
-ha egyik sem talált, akkor jobb oldalon- van még egy szavazás. Kattintgatni ér. Kíváncsi vagyok , kinek mi jön be.. ;) Én ha szavaznék mindkettőre nyomnék, mert már mondtam mindkettőt szeretném egyszer.. (De jó hogy nem látjátok a kéziratot..) Fárad a kezem meg az agyam.. (2.59) Ezek után mikor fogok fel kelni? Hát 10kor csörög a telefonom,  ha azt kinyomom vagy meg sem hallom akkor fél dél talán, de délben biztosan elkelek. (Végül fél 11kor keltem fel..) Napok óta ezt csinálom, délbe kelek 3kor !kor fekszem.. Jó, a késői (este 8-9 körüli) kajálásnak, meg a délután 4-5 órai kávénak köszönhető részben.. Mondjuk aludni sincs kedvem, és akkor csodálkozom ha délután már bealudnék.. Hát megtehetem még.. Egészen pontosan őőő kb. 35-40napig.. Kevesebb, mert utolsó héten gyúrok már a hajnali kelésre azaz 5.30.. Lehet, hogy suliközben  csak a kávé szó fog a szemem előtt lebegni, és ölni tudnék majd egy pohár kávéért.. Azt hiszem anyu kinyírna ha tudná még fent vagyok. (3.07) Tudni is fogja, ha ezt elolvassa.. :$ Szeretlek Anya ! ^^♥ Tegnap cujOnak késztetése volt és kikent, mint egy Barbie babát, örültem.. nagyon. -.- 
Mennék Győrbe, Árkádba, mert néznem kellene sneakert, a mostani szét eső félben van már egy ideje, és a matricák sincsenek rajta. :( Fáj a bal kezem, meg az ujjaim.. Kell nekem ilyenkor írogatnom. (3.15) Fél órája ugyan az a zene megy a fejembe, pedig nem is azt hallgattam utoljára. (Fish! - Egyszer Akarom) Hmm.. fáradok. Lehet aludni kellene. Feltételes mód ! Hirtelen azt hittem most leszek kinyírva, már képzelgek is..
Itt a vég.
PusszPáPeace. :*
Befejezve:
2012. 07. 26. 3.20

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése