2012. július 9.

ÉLEK ! :D

Végre van netem, már jelentkeztek az elvonási tünetek.. :$ 
Hiányoznak azok az emberek akiket szeretek nagyon, barátként vagy családtagként. Némelyiket nem rég láttam, de megint látni akarom, valamelyiket meg hónapok óta nem láttam, szóval találkoznom kellene velük kár, hogy messze laknak. Majd augusztusban! Ja és persze pont most nem megyünk Tűzoltó-napra, amikor Ostoros is lesz. Bassza meg. :@ Bocsi, csak annyira felhúz, hogy nem láthatom/hallhatom őket.. -.- Mindegy, egyszer talán az életben megtudom majd nézni/hallgatni élőbe.. Viszont Fertő-partyra talán megyünk. Az legalább jó lesz. Vad Fruttik, Magna Cum Laude.
Ma találkoztam végre Marcsival, istenem, de jó volt beszélni vele. Végre valakinek elmondhattam a bajaim, még ha nem tudott benne segíteni akkor is. Nagyon szeretek vele beszélgetni. Fagyiztunk is. Citrom, Kit-kat. *-*
Pénteken megint találkozunk, de akkor már Réka is itt lesz. Csapatjuk ám majd. Végem lesz érzem.
Asszem ennyi. Ja, tegnap medencéztünk, és szinte 5napja esik majdnem mindennap.. -.- Csak más időben, mondhatom nagyon jó. Fújj eső. -.-"
Fagyi, konyakmeggy, savanyú cukor. :DDD
Szóval emberek, élek újra. Majd jelentkezem holnap is talán, vagy még ma !
Peace. ;)






Ui.:Már elkezdtük az előkészületeket a szobámban. :D Nem sokára bezöldül. ^^ xd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése