2012. július 12.

Szoba felújítás. Tévébe illő.. :D

Végre befejeztük a szobámat. Egész nap pakoltunk, a polcokat hatszor raktam át körülbelül, hogy jól nézzen ki a cucc rajta.. Végül megbarátkoztam a fal színével is, sőt egyenesen meg szerettem. Rájöttem végre, hogy halvány menta zöld a sötétebbik, a másik pasztell zöld, nem tudok rá fantázia nevet. Már csak az egyik függönyöm hiányzik, meg a csillagjaim. A falat végre telepakolhatom poszterekkel, már fel is raktam a lényegeket. A szobám teli van tükrökkel, van egy az ágyam végébe, egy a szekrény mellett, egy fésülködő tükör a sminkes asztalomnál.. Egy kis tükör a polcon.. Lett volna még egy, de azt már nem raktam fel így is sok. Sőt, nagyon sok! Minek ennyi? Mindegy. xd Tesóm majd átfog járkálni nézegetni magát, de minek, ha neki is van nagy tükre? -.- A fotelom átkerült a radiátor elé, az ajtót pedig végre rendesen kilehet nyitni. :D Mikor felpakoltam a könyveket, emlékeket a polcokra maradt még két üres polc.. Azt hittem nem marad, szóval át kellett szerveznem, hogy oda is jusson valami. Utolsó simításokat egyedül végeztem már el, még egy poszter, a hőmérőt felszögeltem, ékszereket az ékszertartóra, elrendezgettem őket, és a többi..
Lemostam a tükröket, felraktam az álomcsapdákat, hatszor körbe futottam anyuék szobáját meg a fürdőt, hogy nem-e maradt el valami.. Aztán végre lemásztam az emeletről.
Hoztam a képeket ! :$ :D
 Majdnem kész állapot.

 Még csupasz a fal.
 Itt látszik jól, hogy menta zöld.

 Minden a helyén. 
Látjátok? 
Ez a fal a világosabb. 
Kicsit ferde lett, de nem számít. :D

Azon gondolkoztam, előtte/utána képeket kellett volna csinálnom. Elmaradt.. se gond. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése