2012. július 7.

Tegnapok. [összefoglaló.]

Csütörtök. Úgy volt megyünk medencézni, aztán mégse.. Jött a vihar így azt néztük, főleg hogy jég is volt benne. Miután vége lett, meg néztük a pusztításokat. Hát semmi komoly, de az úton végig ömlött a víz, volt egy sodrása is. Az udvarba még kis patak is lett... :D Mindig is akartam az udvarba egy kis patakot. ^^ Utána lesétáltunk mamához, gumicsizmába. Mert azt hittük arra is sok víz van, de semmi nem volt. Viszont a falu kanyarba meg tele voltak az árkok, meg az úton folyt a víz végig. Árvíz. Arra is elsétáltam keresztanyuval, mert ő meg boltba ment, így elkísértem. A fő úton már akkor semmi nem volt, de az egyik utcában szivattyúzták át a vizet. Milyen jó lehetett haza érkezni az ott lakóknak.. Este is volt vihar, abból csak az esőt kaptuk, de durván villogott. Ki is mentem megnézni, és volt egy olyan nagy villám, hogy befutottam. XD Pedig nem szoktam félni tőle, de amerre elnéztem mindenhol egyszerre villámlott és látszódott az összes, nem csak a fényük. Én meg azt hittem durranni fog egy hatalmasat, aztán még se. Mire be értem a házba vihogtam.
Péntek. Délután bementünk Győrbe, tesóm fellépésére. Plázába volt, amíg ők készültek mi benéztünk anyuval néhány üzletbe. Elsőnek bementünk a Hádába, ott találtam egy ruhát amibe bele szerettem. :$ Fekete-halvány rózsaszín kis fekete pöttyökkel. Aztán Cosmosba is beugrottunk, ott vettem egy topot meg egy fekete mintás pólót. Aki akarja, hogy rakjak fel képet a ruháról, vagy a felsőkről az sikítson ! Mert, ha senkit nem érdekel minek rakjam fel?! :) Még a fellépés előtt benéztem az Alexandrába, de annyi jó könyv volt, inkább kihúztam a csíkot, mert eltudnék ott lenni egész nap. Végre elkezdődött, tesómnak is jöttek a barátai megnézni. Utána megvártuk, hogy átöltözzön és bementünk Praktikerbe festéket venni, de nem volt olyan ami nekem kell szóval átmentünk a Baumaxba. Ott találtunk, de így is keverve lesz a szín, mert nem tetszett annyira az amit találtunk. Megálltunk még haza felé bevásárolni. Vettem gumicukrot. Azt eszem egész nap, nem fogja sokáig bírni. :( Haza felé megint jött egy vihar, mire hazaértünk elkezdett csöpögni is. Itthon elpakoltunk, aztán felvettem a ruhámat, meg egy magassarkút. Örülök a fejemnek, hogy megvettem, de még tudtam volna mást is venni, úgy körülbelül az egész boltot, mert annyi jó cucc volt. xd
Megint megkaptam, hogy jól nézek ki.. Hát köszönöm. ^^ :$


ENNYI. :D
Talán még írok. Vagy nem, mert megint dörög.. -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése