2012. augusztus 30.

ÉN?! Sose.. ^^

Tegye fel a kezét aki baromságokat szokott álmodni ! Hm.. csak én lennék az? *kézfent* Kezdjük ott, hogy elfelejtettem a facebook jelszavamat álmomban.. áhh én nem vagyok facemob.. sose.. :$ Utána elkezdtem ordítozni álomban anyuval, hogy mit keres egy zuhanyrózsa (?!) a szobám közepén, és miért azzal mossa a padlót, nem szabad mert felpuffad a parketta.. Aztán öltözködtem valahova és amíg anyu eltűnt valamerre újra a laptop felett görnyedtem, és próbáltam kitalálni a jelszavam.. Vicces.. Idióta álom, és mind ezt pár perc alatt sikerült összehoznom, a még 5perces alvás fázisomban.. Nem tehetek róla, nekem még mindig korán van az a hülye 8 óra.. Fél egyessel irány Győr, még bérletet is kell vennem, aztán még bemenni a vidékibe viszonylatozni.. Fák je ! -.- Persze, én nekem egyedül kell megoldanom, de anno cujOnak apu megvette az első bérletét.. Na mindegy, itt is meglátszik, hogy én önállóbb vagyok valamivel.. Vagy nem... Alig lesz könyvem, eltudjátok ezt hinni? Lesz kb. 5-6 darab.. Tanulás módszertan (magyar) - 1 könyv -, matek - 1 könyv -, angol - 2 könyv -, történelem - 2 könyv -. De még valami lesz, csak elfelejtettem mi.. xd 
Szóval első évben 'lazulok' mondjuk.. ECDL vizsgáim lesznek, meg heti 14 óra angol.. Köszi. 
Ennyi voltam, puszipacsi. :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése