2012. augusztus 11.

MMA.. :D

Ma későn fél 11kor. Aztán átsétáltunk az erdőn keresztül Kőhidára, majd vissza Rákosra, jó el is áztunk.. Fényképezgettem, nézelődtem küzdöttem a széllel.. -.- Itthon ettünk bolognait ebédre. Zoliék csináltak nekünk jegeskávét, ami nagyon finom. Utána beszélgettünk, aztán felmentünk megnézni megint a tűzoltóautót. Ott volt kis Gyuri is már. Mire beértünk a garázsba leszakadt az ég.. :s De gyorsan elállt. Visszafelé, fagyiztunk. Citrom-csokis cherry. *-* Végig fényképezgettem.. :D Itthon megvacsiztunk, megbeszélgettünk, kosárlabda megy a tvbe.. Most unalom van.. Tömören ennyi. Nem tudom mit fogunk csinálni, de lépek a gép elől, mert nem ezért jöttem.. :)
Sziasztok, holnap már otthonról jelentkezem. :D
Már akit érdekel..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése