2012. október 5.

5. Week-end

'Ha a saját fejed után mész az a baj, ha másra hallgatsz az a baj..' ><
'Ne játssz más érzéseivel, ha a sajátjaidban nem vagy biztos..'


Hétfő
Reggel Lacikát behívtam ha már csak 3.órára kell mennie úgy is..
8.óra után lebeszéltem Bálinttal, fotózunk! Elsőnek Széchényi tér, aztán Duna-part. Viszonylag elég nyugis nap volt, Májkiékkal lógtam szünetben, meg Sütiékkel.

Kedd
Anyu így keltett: 'Boldog esőnapot Malacka!' Okcső! 'Hagyj aludni akarok.. MIVAN? ESIK?!' Kipattantam az ágyból, előbb leértem az emeletre mint általában szoktam.. Kissé nagyobbacska vihar volt felettünk, szépen villogott.. Fura volt, éjjeli sötétségben művelni a reggeli teendőket.. Mire beértünk Győrbe elállt. Oké. Suliba reggel elkaptam Isteneséket, elkísértem őket büfébe kávézni. Mikor jöttünk ki, aulában találkoztam Májkival is. Második szünetben Bálinttal, Sütivel dumáltam, Bálint próbálkozott rávenni a fotóskurzusra.. nem jött össze. Aztán negyedesben megint Májki, meg Istenesék jöttek le.

Szerda
Reggel beszéltem Atival. Negyedesben lejött Cucko, aztán felmentem az A-s folyosóra vele, mivel nem akartam kint állni az aulában még hat évig a németesek miatt.. A délutánom pokollá vált este 6 után.. Kiderült, jövőhéttől megismerem a német nyelv csodáit. What A F*ck? Könyörgöm ! ANGOL NYEK-es vagyok nem Kéttannyelvis vagy mi.. -.- Ez azt jelenti többet nincs olyan, hogy első órában lyukas órám van csak minden páros héten Szerdán.. Óóó.. hogy az a.. -.- Felhúz, még ha hosszú távon jó is lesz.. Mondjuk, könnyebb lesz elhelyezkednem Sopron közelében, ha tényleg megvalósíthatom a terveim, majd húszon akárhány éves koromba.. Vannak előnyei és hátrányai.. Én csak attól félek, hogy összekeverem a német és az angol szavakat.. Majd meglátjuk..

Csütörtök
Istenes foglalt hátul a négyesbe, sikeresen lerágtak Kérivel amíg buszoztunk. Kivételesen nem unatkoztam a héten egyik szabad másfél órámba sem, Hétfőn Bálinttal fotózgatás, ez nap meg Májkival mászkáltam belvárosba. A bolond szerepelni fog egy mini reklámban, ilyen vicces videó amit akkor vettek fel a Barosson. Elég poén volt, én végig szakadtam a háttérben, de tuti benne leszek én is.. XD Nem önszántamból, próbáltam úgy helyezkedni, hogy ne vegyen a kamera.. Kétlem, hogy sikerült. xd
Istenes csinált egy kockát, Viví nem hitte el, hogy tud.. :p

Péntek
Reggel hihetetlenül szép volt a napkelte. Hasadt a hajnal vörösen, az Esthajnal csillag és a Hold együtt állt,  a piros eget még kék vette át magasabban és még volt az Esthajnal csillagon kívül pár csillag az égen ami fénylett.. Nyugaton még éjszakai sötét volt, ahogy ezeket néztem teljesen megnyugodtam. Kényelmesen elhelyezkedtem a buszon, és átadtam magam Fish!-nek. Tökéletes. Vidékiben találkoztam Lacikával, aztán mikor jött Ati vele mentem tovább. Sütivel is találkoztam meg Bálinttal, aztán Májkit is eltudtam kapni 3 percre.. >< Délután elsétáltunk Megyeházához csoportképet csinálni, aztán Ötvösbe visszamentem megvárni Barnabást, közben odaért Lacika is. Kettessel jöttünk haza, Istenes megint meg kértem, hogy foglaljon. Tegnapi helyünkbe beültünk, ismét fárasztottak.. :D

xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése