2012. november 22.

Csütörtöööööök yo ;)

Végre nem éreztem magamat teljesen zombinak reggel mikor felkeltem. Of course, ma nem 5.30-kor ébresztődtem fel, hanem 6.15-kor, és elbóbiskoltam még 20 percre. Hihetetlen mennyit számít az a 1 óra és 10perc.. Szépen elkészülődtem, reggeliztem aztán irány a busz. Nem volt nagyon hideg, de jó idő sem, de mit várok jó időt november végén, azt nem tudom.. Az is csoda, hogy eddig ilyen jó idő van (igen, ez jónak számít egyenlőre). Valahogy nem várom, hogy tél legyen hó meg fagy.. Jó persze egyik oldalról szeretem szép meg elképesztő dolgokat kreál a természet, de másikról nem, mivel gyúrni a havat reggel és délután, meg fagyoskodni Vidékiben nem kellemes dolog minden nap. Visszatérve a dologra, (történelem tanárom szavaival élve) ez a csütörtök reggel jónak ígérkezett, vártam a  mai napot, mivel találkozóm volt lebeszélve, ami félórás késéssel, de végül is összejött.. A délelőtt egyszerű volt leszámítva azt, hogy 8 órám volt. Első órám kapásból nincs szóval már rossz nem lehet. Sétáltam egy rövidet a belvárosban ,elnéztem az Extreme Digital felé, aluljáróban meg összefutottam Kevinnel, Csilluval 35-re beértünk, aztán dumáltunk mint mindig. Második órában 11 C-vel voltunk összevonva angolon, hát voltak szakadások, jó fejek és nem normálisak. :D Harmadik és negyedik órában Mamma Miát néztünk B.I-vel természetesen angolul. Imádom ezt a filmet, már láttam magyarul, de így az eredeti szinkronnal is jó. 5.órában  már volt O.A, szóval elkezdtünk foglalkozni a Thanksgivinggel, ha már ma van. Következő két óránk informatika volt, Excel vizsgára készülünk, januárban lesz. Hát nem lesz egyszerű. Utolsó óra testnevelés, kedvenc tesi tanárommal. :D (Ez nem nyalás, kemény, de jó fej is.) Délután odaértem a megbeszélt helyre, Kiki már ott volt. Viviék sehol, félóra múlva meguntuk felhívtam Szaszit, hogy hol a francba vannak.. Pár perc múlva odaértek mind. 16.10-kor elindultunk Vidékibe, Istenesék foglaltak. ^^ Fárasztott a vicceivel, meg beszélgettünk. :)
Jó volt a mostani Csütörtök. Értékelném, ha a többi nap is ilyen lenne..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése