2011. augusztus 29.

Nyomhatsz rám egy lájkot ! ;D

Persze csak ha gondolod. Úgy érzem hogy Fluor egyetlen szerintem majdnem normálisnak minősülő zenéje a Lájk, persze nem a felturbózott. Azt még én sem szeretem, a pingvinnel együtt. Na meg most ez a Halenda... No Comment. :)
Szombaton nem hittem volna hogy Young-G re is táncolni fogok de ott már olyan hangulat volt hogy meghallottuk és már sikoltoztunk. Pedig aztán nem is igen hallgatom.
Csak néha ha fülhallgató van rajtam. xd 
Tavasszal ugye volt Való Világ az egyik kereskedelmi csatornán megint... Na most  a másik kereskedelmi csatorna csinál egy olyan műsort ahol luxus villában van jó sok ember és csinálhatják a fesztivált, és persze mindent megkapnak... Csak káromkodjanak, csináljanak magukból hülyét... satöbbi... A vége ugyan az lesz mint a VVnek... pénz egy vagonnal, esküvő, gondolom még egy autót is kap a pár aki megnyeri ezt a baromságot... Gratulálok ! Persze nézze aki ezt élvezi, üljön a tv előtt. Tőlem aztán csinál amit akar ! Ez az én véleményem...erről az Össze Esküvőkről... még egy felesleges hülyeség...
De hát cirkusz kell a népnek nem?! 
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése