2011. augusztus 30.

Let's go!

Ha korán keltem. Mentünk Győrbe cujO könyveiért. Az egyik osztálytársa anyukája megkérdezte tőlem hogy vissza hoztuk-e már a bizonyítványokat. Én meg mondtam hogy nem ide járok de még nem. xd
Kész vagyok. Már azt hiszik 9.-es vagyok.
Bárcsak úgy lenne!
Utána apu felvetette hogy cujO vegyen bérletet. Persze cujO a szokás szerint kétségbe volt esve hogy hol kell venni bérletet és hogy hogyan kérje...
Apu meg beküldött vele a buszállomásra. -.-"
Mintha én sokat tudnék segíteni... No mindegy.
Utána meg álltunk a Megyén inni egy krém cappuchinot. :)  Finom volt igazán. ^^ 
Beszélgettünk a portás nénivel. :) 
Puszivan^^





- anyu egyik nap azt kérdezte: észre vetted hogy a kutyádat és öreganyádat is ugyan úgy hívod?!
- én meg: jéé tényleg. mimó a kutya, és mimó a mama. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése