2011. augusztus 31.

Nyár utolsója...

Vége ennyi konyec. Holnaptól kezdődik a hajtás a fél évi jegyekért különben nem tudom mit kezdek az okos fejemmel jövőre...
Ja ma 17:00kor volt évnyitó.
Ismét láthatom azokat akik cseppet sem érdekelnek. Ráadásul senki izgalmas nincs már az iskolában. Az osztályomban -fiú szinten- egy ember sincs akit úgy szeretnék. Ők a haverkategóriában vannak. :) De az a tavalyi Ő... az meg már holnaptól Győrbe jár... -.-" Szóval hurrá !
Új osztályfőnökünk van, férfi ismét. A tesi tanárunk...
Ja és új osztályterem köszi. Most még szokjam meg ezt is?!
9 és fél hónapig nézhetem ahogy a ribizlik teszik magukat a fiúknak. Hurrá !
Egyre jobb lesz. -.-" F utánzási próbálkozásait is nézhetem. Vagyis tűrhetem. De már most frusztrál. Miért nem tud megmaradni olyannak mint ő és nem azt csinálni mint én?! Menjen csak verset mondani, szokjon vissza a saját öltözködési stílusához... már ha van neki olyan... Egyszer az a bajom hogy mást csinál mint én egyszer meg az hogy azt csinálja mint én. Most hülye vagyok basszus?!
Ülést illetve egyedül terpeszkedem egy padban, de van egy érzésem hogy nem sokáig. -.-"
elöttem Á ül egyedül, mögöttem E, és K. Mögöttük meg PP és JM. Mellettem a szomszédos padsorban F ül egyedül. Még azt nem tudom Jakci hova ül. De tőlem még mellém is ülhet. Elvagyunk mi. xd
Na jó most megyek, holnaptól szerintem egy percem se lesz, hosszú bejegyzéseket írogatni.
Bocsi. :$
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése