2011. szeptember 1.

Ez a nap... hujj !

Meg kaptuk a nagyszerűséges órarendünket. -.-" Hurrá !
Holnap 7óránk lesz. Igazán cool. Basszus Pénteken 7óra???
Na jó jövőre is biztosan lesz 7órám... cujOnak jövőhéten csütörtökön már 8 órája lesz...
K tanár úr elmondta a "fontos" dolgokat... tűzvédelmi izé, hogy hol kell kimenni ha meghalljuk a jelzőt [az ajtón, és nem az ablakon.] Én képes lennék rá. ^^
Ha nincs lehetőségünk az ajtót használni csak akkor használhatjuk az ablakot. :DD
Meg persze a sablon szöveg: "Ti vagytok a legnagyobbak mutassatok példát a kisebbeknek [na persze.]" meg : Kicsit neveljétek a kisebbeket, de ne erőszakkal [akkor hogy?!]"
Ma full capba mentem, E rögtön lecsapott rá. xd A ribizlik hozták a formájukat. -.-"
Igazából van egy rakat új tanár. Tantárgy meg talán a Mozgókép és média ismeret. Ja meg a Kompetencia megint. -.-" De tisztára nem érdekel. Majd talán akkor fog érdekelni ha már felvételiztem, és meg írtam legalább 30-40-50-60-70 pontra. :DD Valamelyik legyen, és ha lehet 35 pontnál több. ^^
Meg kéne néznem a Soproni iskolákat is hogy megtudjam hogy ott ahol az egyik ismerősöm tanult ott van-e cukrász. :) Mert ő szakácsként végzett idén. De nem tudom... :)
Már oda vagyok meg vissza. Benne vagyunk már ebbe a hajrába. Szóval hajrá 8. osztály ! :D
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése