2011. szeptember 2.

Második nap.

Hát Danubiusba nem megyek az biztos. xd Mivel hogy eredetileg fiú iskola, ezért csak tavalytól vesznek fel lányokat de csak korlátozott számban. Meg amúgy sincs cukrász. Csak felnőtt képzésben... Vagy csak én vagyok vak és nem láttam a honlapjukon. : / Ráadásul szakiskola "csak" és én szakközépiskolába szeretnék menni meg anyu szerint is az a "minimum"...
Ma nem történt semmi, azon kívül hogy E fullcapja nálam maradt és mehettem vele a házukhoz... xd
Technikán pakoltunk a könyvtárban, kicsit rend lett végre. xd
Testnevelés órán meg pakoltunk, új padokat. Maximum a térdemig érnek, mi meg a nagy lovak belehajtogattuk magunkat. xd
A tavalyi szekrényünk zárát felfeszítették pedig mondtam hogy NÁLAM van a kulcsa. -.-" Akkor még lakatunk is lett volna az új szekrényünkre, de lényegtelen.
Így pénteken nagyon oda vágott még a 7.órában a földrajz. Nem csináltunk semmit. xd Rá vették tanár úrat hogy menjünk ki, és még engedjen is el minket előbb... Oké én se szeretek tanulni de ennyire?! Nem is értem... Na jó köszönök elfele mivel cujO már tűkön ül hogy had üljön a gép elé... xd
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése