2011. szeptember 11.

Sport jeahh. xd

Végem van ! Fáj a vállam, a hasizmom, a hátam, a lábam, a combom, a fejem... ja nem az nem. xd 
Tegnap családi sport-napot tartottunk. Röplabda, Tollaslabda, Sorverseny. Igazán élvezetes volt. ;) Ja, mondjuk azt hogy még talán tudok röplabdázni is. ;) A sorverseny az maga a katasztrófa volt ! Talicskázás... felfele a "dombon" mivel lejt az udvar. -.-" Én béna nem egyszer estem majdnem pofára. ><" Jól bevertem a lábszár csontomat. :/  Utolsók lettünk. :( xd És volt Főnyeremény is! Egérnek volt valamelyik nap a szülinapja és igazából ez a sport-nap, ez egy meglepetés buli volt neki, a 40.szülinapjára. :) Hugi csinálta a Fekete-erdő tortát ami megint nagyon finom volt. :) Azt hiszem a szülinapomon is ilyesmit fogok kérni a Shiver-torta marcipán vagy fondant borítása alá. Csak kicsit kevesebb krémmel, hogy ne csússzon szét. :) Vagy a csoki krémbe bele rakja a meggy darabokat. *-* Jó ötlet. :) Majd megkérdezem tőle hogy úgy jó-e. Egyenlőre még ő a profibb a tortákban. ;) Egyenlőre. ^^ Aztán majd 3-4 év múlva már én leszek.^^ (Remélem.)
Amúgy egy fikarcnyi időm sincs. Lehet hogy azért mert nem szeretem elkapkodni a dolgokat. De például holnap fizikából és irodalomból is felelünk. Meg még lehet történelemből is szóval, most tanulok. Tegnap nem tanultam semmit. A délutánom az abból áll hogy haza jövök, eszek, tanulok, elmosogatok, ja és hogyha beindulnak a szakkörök és az előkészítők akkor még arra is menjek. Úgy érzem hogy nyakig vagyok a dolgokkal, ja és akkor még cujO azt mondja hogy nem csinálok semmit. ><" Azt hiszi hogy nekem nem kell tanulnom vagy mi?! 8. osztályba járok ha most nem tanulok rendesen akkor végem ! Így is leakartam porolni a szobámba, lemosni a tükreimet, felmosni a konyhát a héten (önszántamból) de nem tudtam. Mivel tanulnom kell, a mostani tanáraink sokkal szigorúbbak, és sokkal többet kérnek, mint a tavalyiak, meg az az előttiek. Szóval most még hozzájuk is kell szoknunk.
Na jó nem pufogok, nem vagyok én olaj kályha. xd
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése