2011. szeptember 14.

Nos ja.

Üdvözletem  kedves !
Fáj a lábam (szombat óta), fáj a kezem (tegnap óta) süteményes, mondhatom ! -.-"
Tegnap kutya oltás volt, és 3x fordultunk az 5kutyával. 3-5-ig volt oltás... Amikor a kisebbeket - a tacskókat - vittük fél órát álltunk sorba... ráadásul Csipetem drága még félig tüzelt, Kifli meg nem bírt a "hajlamaival" szóval Csipetet fel kellett vennem hogy a másik kutya ne férjen hozzá... xd Igaz, amúgy is ölbe vittük volna mert úgy könnyebb beoltatni őket... Amikor meg már haza értünk vittem be Kiflit a kennelbe és mivel hosszú volt a póráz rá tekertem a kezemre, de ahogy a kutyát felvettem a Zoé rögtön ugrált meg hörgött állt a szőr a hátán... Utána vittem be a kutyát a kennelbe, és Ubul meg neki ugrott, szó szerint kitépte a kutyát a kezemből... csak hogy a póráz rajta volt a kezemen... kipróbáltam bújtatni a kezemet, az órám meg majdnem leesett... de végül is kitudtam venni a kezemet... de nagyon megijedtem. Oo Azt hittem az Ubul a kezemet is leharapja. Oo De, szerencsémre nem, hanem csak megrántotta, szóval nem igen tudom kinyújtani - legalábbis fáj miközben kinyújtom a karomat -, de amúgy jól vagyok. :) Na igen utána következett Ubul, meglepett szó szerint. Nem volt vele semmi baj. Nagyon ügyesen anyu kihozta a kennelből, elsétált pórázon a kocsiig, beugrott mellém a hátsó ülésre, leült, aztán nézelődött miközben mentünk. Mikor oda értünk az oltás helyére ott meg kiugrott a kocsiból amikor anyu hívta, ügyesen várta a sorát a többi kutyával. Mögöttünk egy staffordshire várt a gazdájával. Ubul kicsit beleakart kötni, de anyu fogta. Vagy 2-3x megjelölte ugyan azt a rózsa bokrot. xD Hazaértünk csak a hátsó udvarba beengedtük. Őt csak este zártuk be a kennelbe. :) Ubul után Zoé és Mira következett. Az eleje egészen szépen indult eljöttek pórázon a kocsiig. Ott meg satufék. Úgy kellett berakni őket a kocsiba. Zoé mellettem ült. Mira meg az anyós ülésen. Zoét egyszerűbb volt berakni a kocsiba... Mira meg aztán... lefeküdt a kocsi mellé anyu ugye fel emelte... igen ám de a kutya meg kitámasztott a 4 lábával a kocsiajtónak. xd Úgy kellett behajtogatni az első ülésre. Szegényke remegett amíg mozgott a kocsi. De aztán amikor már vártuk hogy sorra kerüljünk addigra már fel ült és nézelődött. Ők a kocsiban lettek beoltva. Ne keljen velük várni a sorban. Miután haza hoztuk őket utána ment vissza anyu az oltási könyvükkel. Utána este neki ültem a történelemnek. De hát azzal nem mentem sokra... Még jó hogy ma nem írtunk. Csak fizikából. De abból tanultam szünetekben. Szóval azt simán megcsináltam. Elvileg jó is. Testnevelés pont akkor volt amikor a legmelegebb volt ma... Hát köszönöm... Fájós lábbal és kézzel ugráló kötelezzek. Na jó arra számítottam hogy jobban fognak fájni a végtagjaim de nem. Még a "sérült" kezemmel is - a ballal - tudtam dobni. A lábam se, csak hogy ha óvatlanul léptem. Szerencsére a meleg miatt nem futottunk. De ha Pénteken is ilyen idő lesz akkor már rövid nadrágot viszek testnevelésre. Bár kétlem ma délután jött egy felhő és lehűlt a levegő. Ja mert eddig térdnadrágot vittem. Holnap felelés szóban irodalomból, és dolgozat nyelvtanból... Köszi ! -.-" Már tanultam. De mostanában sűrűek a napjaim... Abban bízom hogy kb. 1hónap múlva vissza szokom ebbe a hajtásba és süteményes lesz. Az biztos hogy ez az év kemény lesz. Legalábbis az első félév. Ha már most dolgozatokat iratnak. Oo Igaz, tavaly előtt meg azelőtt eléggé... na, máshogy tanítottak. Ebben az egy évben meg, megpróbálják felturbózni a tudásunkat... Ami kiesett 2év alatt... Ja köszi...

Egy kérdés utólag: Miért akar engem minden olyan pasi ismerni fb-n, aki, már volt valamelyik ismerősömnek a pasija?! Végül is mindegy... még eldöntöm-e hogy visszajelölöm-e őket. :) 
Legyek kedves vagy ne?^^ A következő bejegyzésben megmondom. ;) 
Az valószínűleg a hétvégén lesz írva. ;)
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése