2011. szeptember 15.

Thursday...

Ma kikaptuk a nyelvtan röpdolgozatot... 12 darab 1-es, 1 db 4-es, és 1 db 5-ös. F dolgozata 4-es lett, az enyém meg 5-ös. Nos igen... nem lett a legjobb átlagú dolgozat azt hiszem. xd Ma is írtunk röpdolgozatot, hát ez biztos rosszabb lesz. Úgy érzem... Amúgy mindegy, nem kell mindennek 5-ösnek lennie. ;)
Nem volt valami jó idő ma. :/ 
Megoldottam: balerina, csőfarmer, vékony fekete-szürke póló + pulcsi. :) 
Mona blogjában olvastam csajos posztokat... Lehet hogy én is csinálok néhányat. ;) Ruha összeállítások + sminkek... meg ami jön. :) 
Esszét kell írnom Csütörtökre... :( Irodalomból.... mi másból?! xd Remélem összejön. Csak mert még sosem írtam esszét. Oo
Sőt az egész osztály nem írt még sohasem esszét ! 
Az az kíváncsi leszek ki, mit hoz össze... 
De elsőnek is hogy ÉN mit hozok össze...


Azon gondolkoztam hogy ha már leszek 17-18éves, vagy idősebb akkor majd(!) csináltatok piercinget. Ti hogy vagytok az ilyen tetoválásokkal, piercingekkel?! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése